Maar ze doen wel waar ze voor bedoeld zijn?? (heb er geen ervaring mee)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef static het volgende:
Vloeibare pleisters dus.
Wat stinken die dingen enorm zeg, half uur geleden zo'n gedrocht uitgeperst op een wondje en het hele huis meurt ernaar. Niet aan beginnen, die ondingen.
Dat is duur maar zijn ze ook goed??? TS ???quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:43 schreef schatje het volgende:
Die dingen zijn ook best wel prijzig, 6 pleisters voor 7 euro ofzo. Toch?
Datzelfde bereik je ook met een wasknijper, met als voordeel dat het een stuk goedkoper is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:47 schreef Topmaat het volgende:
Dan ruik je jezelf tenminste niet meer.
Ik vroeg me al af waarom afgelopen zomer de was niet meer ophing bij jullie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:49 schreef Light het volgende:
[..]
Datzelfde bereik je ook met een wasknijper, met als voordeel dat het een stuk goedkoper is.
Een soort lijm tegen het bloeden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:59 schreef HAL9000S het volgende:
Vloeibare pleisters?? Wat moet ik me daar bij voorstellen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:59 schreef HAL9000S het volgende:
Vloeibare pleisters?? Wat moet ik me daar bij voorstellen
quote:
De eerste onzichtbare pleister
Hansaplast introduceert de eerste vloeibare pleister: Liquid Protect. De pleister is transparant, flexibel en is eenvoudig en precies aan te brengen op moeilijke plekjes, zoals op de handen en vingers. Bovendien stopt de Liquid Protect onmiddellijk het bloeden. Dus ook bij uitstek geschikt voor mannen met scheerwondjes in het gezicht.
Met zichtbaar resultaat!
De Hansaplast Liquid Protect vormt een flinterdun pleisterlaagje over de wond en vermindert direct de pijn. Daarnaast is de pleister 100% waterproof en ondoordringbaar voor vuil en bacteriën. Het voelt als een tweede huid, is huidvriendelijk en gaat littekenvorming tegen. De Liquid Protect bevordert de wondgenezing en verdwijnt vanzelf.
Bijna.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
Niet van je stokje gegaan bij het opbrengen?
Hmmm, verkooppraatje klinkt vrij verleidelijk maar dankzij dit topic ga ik me er niet aan wagenquote:
Simpele vraag: Zijn ze ook goed tov normale pleister??quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hmmm, verkooppraatje klinkt vrij verleidelijk maar dankzij dit topic ga ik me er niet aan wagen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef ook_gek het volgende:
maaaaaaaaaar werkt het goed?
Hey Blue Moon.alles ok??quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
Zoiets als warmtepleistersIrriteerde als de neten, duur en het werkte niet
![]()
Best ok dus![]()
Met mij altijd wel, in verhouding tot de situatie as isquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:27 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hey Blue Moon.alles ok??
Dank voor het antwoord.![]()
Tsja, het werkt. Het bijt alleen als de tering.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik dacht eerst dat er dit bedoeld werd:
[afbeelding]
Kent iemand die? Werkt die wel?
Was pas 5 keer gevraagd of het ook goed was, die vloeibare pleisters.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met mij altijd wel, in verhouding tot de situatie as isMet jou ook?
Geen dank![]()
Eh, welk antwoord?![]()
Ben je man of vrouw??quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:37 schreef rockstah het volgende:
[..]
net alsof zo'n open wond er lekker uit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |