De man van uw dromen, aangenaam!quote:
Niet die van vannacht hoorquote:
Je werkt echt? Mwoehahaha stom!quote:
Klopt, vanaf 2006 pas....quote:
En nu ben je offlinequote:
Je hebt mail terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, vanaf 2006 pas....
Ik heb je maar ff gemaild...![]()
En wat voor één...quote:
Gaan we nu hier steeds melden dat we gereplied hebben?quote:
Over een paar uurtjes ga ik al weer naar huisquote:
Ik moet hier wel blijven tot een uur of 4 a 5, maar dat is puur omdat we een verplichte bezetting hebben. En als ik ga blijft er maar 1 overquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes ga ik al weer naar huis
Da's meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet hier wel blijven tot een uur of 4 a 5, maar dat is puur omdat we een verplichte bezetting hebben. En als ik ga blijft er maar 1 over
Dat zou wel wat onzinnig zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we nu hier steeds melden dat we gereplied hebben?
Kom nou maar gewoon op MSNquote:
Helaas is die engelsman het daar mee oneensquote:
ICQ? Dat is oud... Ik behoor tot de illustere groep mensen die over een 6 cijferig nummer beschikt. Daar kun je geld mee verdienen op Ebay tegenwoordig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon op MSN
Of installeer icq ofzo
Ooooooooooit in een grijs verleden had ik dat ook ja... tot ik het wachtwoord kwijt wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICQ? Dat is oud... Ik behoor tot de illustere groep mensen die over een 6 cijferig nummer beschikt. Daar kun je geld mee verdienen op Ebay tegenwoordig...![]()
Ow, ben jij er zo één die altijd alles kwijt raakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooit in een grijs verleden had ik dat ook ja... tot ik het wachtwoord kwijt was
Nee, alleen m'n icq-wachtwoord hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ben jij er zo één die altijd alles kwijt raakt...![]()
Een uitermate geschikt middel om contact te houden met mensen die in de buitendienst zitten!quote:
Die hebben wij niet, wel mensen die buitenlopen, telt dat ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uitermate geschikt middel om contact te houden met mensen die in de buitendienst zitten!
Is dat sowieso niet jouw normale werktijd voor de vrijdag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Mokster het volgende:
Hulde aan mijn direct leidinggevende. Niet alleen ziet ie er überlekker uit, maar tevens heeft ie heerlijke koekjes en chocola meegenomen en komt ie ons net vertellen dat ie wil dat we vanmiddag allemaal om 1 uur allemaal naar huis gaan in verband met de weersvoorspellingen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |