30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef davidov het volgende:
Ben ik het of werkt de planner van www.ns.nl niet?
Ik moet om 19:00 nog met de trein....quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
30 december Aanpassing treindienst wegens weeralarm In verband met het afgegeven weeralarm rijdt NS vanaf 14.00 uur een aangepaste dienstregeling. Minder treinen op de trajecten: - Amersfoort <-> Amsterdam - Utrecht <-> Rotterdam - Utrecht <-> Den Haag Houdt u rekening met extra overstappen en een langere reistijd. NS adviseert u indien mogelijk na 16.00 uur niet meer te reizen.
stimuleert niet echt tot reizen per trein![]()
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.quote:
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet om 19:00 nog met de trein....
Of ik kan tegen mensen zeggen we gaan eerder, of ik moet zeggen mensen zoek het maar uit het is op eigen risico...
sheisse... heb geen zin hierin
laatst ook, maar lompe bouwvakkers als we zijn, rijden we met 30 over de ijsbanen, naar de zaak, pakken daar de bussen en het materiaal, en rijden, schuiven en slippen naar het projectquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.
Weer is hier in braboland nog steeds perfectquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het word vooral afgeraden om met de auto te gaan.
Hier waait het hard en ligt overal sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weer is hier in braboland nog steeds perfect
zonnetje, lichte vorst en geen wolkje te zien, en geen zuchtje wind
hier is het ook onbewolktquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hier waait het hard en ligt overal sneeuw.
heb je al een sneeuwpop gemaakt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heb je al een sneeuwpop gemaakt?
wordt wel tijd danquote:
Wat een droom... ingesneeuwd zitten samen met je "Jake"quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Wat een droom... ingesneeuwd zitten samen met je "Jake"![]()
gewoon veel kleren en een kachel meenemen, kan je niks gebeurenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil het er nu niet over hebben
Ik ben bang
dat komt vrij regelmatig voorquote:
Zand is vies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dat komt vrij regelmatig voorzandkasteeltjes bouwen dan maar?
lego blokjes dan maar?quote:
ga maar janken dan krijg je een "jake"popquote:
jake's okselhaar vlechten....?quote:
Nou, het gaat me om het "thuis komen", toen die dramadag in november belandde ik ook in een sporthal in Zutphen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gewoon veel kleren en een kachel meenemen, kan je niks gebeuren
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
ga maar janken dan krijg je een "jake"pop![]()
Kunnen de diertjes straks wel veilig naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:23 schreef Just-Dennis het volgende:
Zooo lekker onder de stort gestaan
Ieuw, Expreszo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen. Ik heb het 2e boekje vanFlo
zomaar als kerstcadeautje van de Expreszo gekregen
Naar binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kunnen de diertjes straks wel veilig naar binnen?
middagquote:
gewekt worden door huisgenoten..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik werd gewerd gewekt door een huisgenoot met een goddelijke appelbeignet
Haiquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik werd gewerd gewekt door een huisgenoot met een goddelijke appelbeignet
mja de bel ging al tig keer maar ik dacht dat ik het droomde..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gewekt worden door huisgenoten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |