quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
Anita!
http://www.cosmicdancer.nl/heartbreakhigh/images/lara15.jpg
Anders herhaal je jezelf even (gebrekkig).quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:41 schreef Svensational het volgende:
Anita!
[ig]http://www.cosmicdancer.nl/heartbreakhigh/images/lara15.jpg[/img]
Dan heb je helemaal niemand meer om tegen te praten!quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal niemand meer om tegen te praten!![]()
Asbest.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja.
Zeg nog eens wat dan?
Nou.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef Zhenar het volgende:
En daarmee besluit ik deze dag. Weltruste!![]()
Wij hadden geen poort mênnekequote:
Dan moet je 'm eerst helemaal leeg editen, en daarna weer de OP (gecorrigeerd dusquote:Op donderdag 29 december 2005 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT GAAT NIET!GROTE OP's (met veel plaatjes) KUNNEN NIET MEER GEËDIT WORDEN DOOR USERS!
![]()
Hoe kwam je dan binnen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij hadden geen poort mênneke!
Via de ophaalbrug.quote:
Ja he.quote:
Pff, don't fuck with het verre noordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Daar bij jou in het verre noorden natuurlijk helemaal.
Dus ik heb nu toestemming om hier de baas te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:51 schreef Copycat het volgende:
Sven, Buup en Tom: checken jullie even het SHO Centrale Topic?![]()
Een beetje op de toko letten is iets anders dan als een miniatuur Mao te regerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:55 schreef Svensational het volgende:
Dus ik heb nu toestemming om hier de baas te spelen?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anita vond ik een suffe doos en Drazic een aftandse tweederangs Roel. (OK, dat vind ik nu, want toen kende ik nog geen Roel)
Ow, ik vergeetKurt
helemaal!
[afbeelding]
Neuh... een beetje die slowchatters in de gaten houden... dat is het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Svensational het volgende:
Ach, zoveel gebeurt hier niet toch?
Doeg!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik dacht net nog steeds dat 'ie het niet deed, cache legen het het was weer goed.
Gelukkig kun je nog overschakelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de nieuwe zorgverzekering heel erg stom.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind de nieuwe zorgverzekering heel erg stom.
De "tot volgend jaar-grapjes"quote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hij deed het gisternacht alweer hoor.
Nieuw usericon. Ergens op internet gevonden, vond hem wel tof en was dat paintgeval wel beu.quote:Wat is dat voor plaatje trouwens?![]()
Ja, die zijn erg irritant idd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef BVO het volgende:
[..]
De "tot volgend jaar-grapjes"!!!
Van die dwazen die vijf voor twaalf heel hard roepen "Tot volgend jaar he allemaal!!!![]()
![]()
"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |