MS-DOS roelt de pan uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dos was cool
Valt me op dat mensen die nog snappen wat Dos is en deed, minder problemen hebben met windows... gewoon omdat ze begrijpen wat die interface voor ze doet...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
Madonna!!!! Met de zwarte Jezus in de clip... god wat was daar een opheft over
Slaap lekker beertjequote:
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat ze ze inkorten bedoel je?
Dat gebruik je dus op je werk? Je bent dus sysbeheerder coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Microsoft Certified System Administrator (Windows Server 2003)
Ik ga mee...quote:
Zwart haar voor de veranderingquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
Madonna was lekker een paar jaar geleden... te technischquote:
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef teamlead het volgende:
[..]Zelfs het vaticaan bemoeide zich ermee
Maar wat was ze lekker in die tijd![]()
gpedit = Group Policies editorquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ken het proggie niet, ik draai sinds kort XP Pro (eerst had ik Home) en daar zit gpedit.msc op, erg makkelijk en handig
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En welbeschouwd kan Jezus niet een blonde Adonis zijn geweest..... Toch??![]()
Is irritant ja... maar met zo'n lijst zullen ze wel moeten. anders komen ze nooit uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, had net een aantal keer het gevoel dat ze de nummers niet helemaal lieten uitspelen en dan bedoel ik niet de nummers die 12 minuten duren ofzo
Yepquote:
Ze zoende met hem... en het was een neger...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
Denk toch wel dat het meespeelde. lichterlijk op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
kgeloof dat dat niet eens het punt van discussie was![]()
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zoende met hem... en het was een neger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |