Nee, het is echt puur een bankpas gelukkig. Maar kunnen ze niks met het feit dat ze de code van het pasje kennen? Dat werd / wordt wel eens gevraagd ter identificatie weet ik toevallig. O.a. om een nieuw pasje aan te vragen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef longinus het volgende:
Als het maar niet je creditcard was, met kopieën van je bankpas kun je geen dingen kopen.
Op de achterkant van je CC staat tegenwoordig ook nog een 3 cijferige code die je voor elke transactie moet invoeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:58 schreef longinus het volgende:
Als het maar niet je creditcard was, met kopieën van je bankpas kun je geen dingen kopen.
Bel voor de zekerheid morgenvroeg even naar de bank. Waarschijnlijk hoef je geen verdere actie te ondernemen, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef RollTheDice het volgende:
Nee, het is echt puur een bankpas gelukkig. Maar kunnen ze niks met het feit dat ze de code van het pasje kennen? Dat werd / wordt wel eens gevraagd ter identificatie weet ik toevallig. O.a. om een nieuw pasje aan te vragen.
Die hoef ik niet bij alles dat ik online bestel in te voeren hoor. Bij de meeste winkels wel, maar ik kom nog wel eens iets tegen waar het niet hoeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Op je CC staat tegenwoordig ook nog een 3 cijferige code op de achterkant die je voor elke transactie moet invoeren.
Buiten die eventuele oude pas moet je ongetwijfeld een echt identificatiebewijs tonen, en bovendien worden nieuwe passen via de post naar jou verstuurd.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:04 schreef RollTheDice het volgende:
Dat werd / wordt wel eens gevraagd ter identificatie weet ik toevallig. O.a. om een nieuw pasje aan te vragen.
Ook dat nog. Er staat copyright op de opdruk. Dus kopieren mág volgens mij niet eens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Waarom maakt iemand tien kopieën van zijn bankpas?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef emil23 het volgende:
Er kan hooguit iemand stiekem geld op je rekening storten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef emil23 het volgende:
Er kan hooguit iemand stiekem geld op je rekening storten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |