Maar de overgrote meerderheid daarvan verkoopt toch geen vinyl?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
Plato
Boudisque
Fame
Concerto
Get
Twist&Shout
Mediamarkt
De Plaatboef
Free record Shop
Van Leest
volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar de overgrote meerderheid daarvan verkoopt toch geen vinyl?
ze hadden hem niet bij Twist & Shout, ook niet bij de Plaatboefquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:45 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, toch maar eens een bril kopen...
Maar je kan het zeker bij Get, Concerto, Twist&Shout en de Plaatboef proberen. Ik hem 'm bij Twist&Shout (Utrecht) voor 15 euri gezien, pas geleden nog btw.
Nee, Amsterdam.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ze hadden hem niet bij Twist & Shout, ook niet bij de Plaatboef![]()
bij Boudisque en Van Leest geen LP's gezien
Zitten Get en Concerto ook in Utrecht?
ja heb er echt zin inquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:13 schreef paaskannekoekje het volgende:
zo.. zin in zaterdag iedereen? Tot hoelaat zal het duren, ik moet weer die pauper trein halen.
die ierse pub op het leidscheplein is erg fijn. daar op de hoek, vlakbij de ingang van de melkweg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja heb er echt zin in![]()
wij hebben gelukkig een hotel dus daarna nog effe de kroeg in
een bruikbare tip, ierse kroegen genieten sowieso mijn voorkeur..mits er ook echte ierse muziek word gedraaid/gespeeldquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
die ierse pub op het leidscheplein is erg fijn. daar op de hoek, vlakbij de ingang van de melkweg.
Daar haal ik ook nog wel even een pilsje. het voorprogramma is trouwens echt een giller.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een bruikbare tip, ierse kroegen genieten sowieso mijn voorkeur..mits er ook echte ierse muziek word gedraaid/gespeeld![]()
voorprogramma weet ik eigenlijk niet eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |