quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef Chanty87 het volgende:
Lmaooo, mijn pa zit hier gewoon op MIJN kamer op MIJN GameCube Zelda 1 te spelen![]()
een inkopper die ZO groot is dat ik iemand anders de eer gunquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ook ondergesneeuwd van de geweldige uitslag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Roi het volgende:
tjonge jonge!
Pleisters zijn voor watjes.quote:
capibar, su.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Pleisters zijn voor mensen die hun kleren neit onder het bloed willenquote:
Alsof je aan alle kanten bloed spuit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Pleisters zijn voor mensen die hun kleren neit onder het bloed willen
Zal ik maar niet in de details gaan treden, over waarom ik een pleister op me rug heb?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Alsof je aan alle kanten bloed spuit.
Aanslag op je leven met een sneeuwbal?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal ik maar niet in de details gaan treden, over waarom ik een pleister op me rug heb?
LET OP: VIEZE DETAILS :quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Aanslag op je leven met een sneeuwbal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
hmmmmm, okéquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Verveel me doodGa zo maar in bed Castlevania spelen ofzo,,weet ik veel. Iemand zin in een potje mariokart ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |