Hehe, gewoon uiteten, bioscoopbezoek en dan een discotheek in om de avond/nacht af te sluiten. Niks geen tupperware-party's whatever.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meidenavond... vraag me toch altijd af wat er gebeurt op zo'n avond.
Oh.. valt me een beetje tegen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, gewoon uiteten, bioscoopbezoek en dan een discotheek in om de avond/nacht af te sluiten. Niks geen tupperware-party's whatever.
ik niet hehehehehehehehheequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Meidenavond... vraag me toch altijd af wat er gebeurt op zo'n avond.
Disney tekenfilm Chicken Littlequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Disney tekenfilm Chicken Little
kijk mij stoere grappenm maken in TRU topics, ik ben al helemaal fan van mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omfg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Disney tekenfilm Chicken Little
kijk mij stoere grappenm maken in TRU topics, ik ben al helemaal fan van mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt er eentje ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef peristilius het volgende:
Kap eens met die irritante smileys.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiley' s geven een emotionele uiting aan de post, hetgeen een meerwaarde aan de post geeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef peristilius het volgende:
Kap eens met die irritante smileys.
Ja duh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:35 schreef Rekkie het volgende:
Was het nou echt 1-2 voor Feyenoord?
Hmm, klinkt best okay eigenlijk. Ik hou m in mn hoofd voor later. Als ik ooit eens geen andere games te spelen heb ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, weer 3 uur verder met Star Ocean. Het is wel een leuk spel hoor Roy, ingewikkeld verhaal maar wel leuk.
Jammer dat er weinig van die FMV-filmpjes inzitten, maar je kan niet alles hebben. Het spel is ook erg lang (op sommige stukken TE lang), het spel is verdeeld over twee discs.
Ik heb me er tot nu toe altijd wel mee kunnen vermaken, totdat ik dus te weinig geleveld had en te zwakke wapens had om verder te gaan. Daar moet je wel heel goed mee oppassen, want af en toe ben je echt geneigd om te rushen en dan kom je bij een te sterke boss.
Maar het feit dat zelfs IK er opnieuw mee begin kan wel zeggen dat het boeiend genoeg is![]()
En nu is het tijd voor de lunch.
Dudequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef HomerJ het volgende:
Volgens mij wil Roy dat Laniboekje met iets anders van hem gaat spelen
ja, hehehehehequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef HomerJ het volgende:
Volgens mij wil Roy dat Laniboekje met iets anders van hem gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |