quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw please, het feit dat we veel geld uitgeven heeft wel een positieve invloed op het Nederlandse voetbal. Als we dat niet deden zitten we binnen de kortste keren op Belgie niveau.
Want, zoals ik al zei, jullie presteren niets. Het feit dat jullie nu meedraaien in de top 3 komt omdat jullie niets anders meer hebben dan de competitiequote:
Ga naar de winkel, geef het geld aan de verkoper en zeg dsat je Mario DDR wilt. En dan zweten maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Roy
Ik verveel me![]()
Ik wil mario ddr
Ik heb geld voor mario ddr
Hoe los ik dat op
Yes we hebben de meest trieste opmerking van vandaag.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want, zoals ik al zei, jullie presteren niets. Het feit dat jullie nu meedraaien in de top 3 komt omdat jullie niets anders meer hebben dan de competitie
Ah, nog een hand in hand lopende homo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yes we hebben de meest trieste opmerking van vandaag.....
Gefeliciteerd hoor!!
Wat een bullshit zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want, zoals ik al zei, jullie presteren niets. Het feit dat jullie nu meedraaien in de top 3 komt omdat jullie niets anders meer hebben dan de competitie
hmmm, kutquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar de winkel, geef het geld aan de verkoper en zeg dsat je Mario DDR wilt. En dan zweten maar
Ik ga overigens werken nu. Door de kou. Door de sneeuw.
Als hij zijn examen net als PGR3 doet dan zakt hij bij de eerste bochtquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welterusten.
Wordt voor mij misschien ook maar weer eens tijd.
Maar eerst nog even met zijn allen pkwarts succes wensen met zijn rijexamen morgenvroeg.
ik ben laatst ook begonnen aan Star ocean 3 maar de 360 kwam ertussen, moet er nog steeds mee verder, zit op 8 uur ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje gaat helemaal opnieuw beginnen met het spel Star Ocean 3.
Ik zat vast en na maandenlang me er aan geirriteerd te hebben, ga ik opnieuw beginnen en ik heb er zin in![]()
Oh, en goedemorgen natuurlijk!![]()
![]()
Oh wacht ...... excuses deze gaat toch met de eer strijken.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nog een hand in hand lopende homo?
dit is de GAM SCquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh wacht ...... excuses deze gaat toch met de eer strijken.....![]()
En even ter informatie....... nee ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook uit de eredivisie
Ga je met de treinquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga naar de winkel, geef het geld aan de verkoper en zeg dsat je Mario DDR wilt. En dan zweten maar
Ik ga overigens werken nu. Door de kou. Door de sneeuw.
TT en reactiesquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dit is de GAM SC
niet de Voetbal SC
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dit is de GAM SC
niet de Voetbal SC
Ach, jij postte ook een heel SC of zelfs meer vol over een of andere baggerserie, lost ofzoquote:
1 reaktie, niet 3 bladzijdes met voetbal discussies, voetbal zuigt, slotjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, jij postte ook een heel SC of zelfs meer vol over een of andere baggerserie, lost ofzo
/care
Games ook... slotjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 reaktie, niet 3 bladzijdes met voetbal discussies, voetbal zuigt, slotje
wat doe je op dit sub forum dan?quote:
Vragen stellen over de vele games die ik bezit natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat doe je op dit sub forum dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |