Ellebogen in de vorm vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Non voetbal?![]()
![]()
Ellebogen
GOed argument, kun je natuurlijk ook wel verwachten van het verliezende team.
Ah, jij vindt verliezen gewoon leuk om te zien, dan ist logisch dat je voor Feyenoord bent inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ellebogen in de vorm vanvennegoor
. En dat voetbal wat jullie spelen is echt niet om aan te zien, zelfs Willem II speelt nog mooier voetbal
Het verschil is 1 puntjequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, jij vindt verliezen gewoon leuk om te zien, dan ist logisch dat je voor Feyenoord bent inderdaad
1 punt is genoeg om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het verschil is 1 puntje!
En hoeveel was het ook alweer? 2-0 toch?
Dat zijn jullie nog lang nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1 punt is genoeg om kampioen te worden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef mordradead het volgende:
laat psv eerst maar eens positief in de cijfers komendie lui hebben nog een grotere schuld dan cambuur
We hebben het over Football Manager 2006quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo laten we het eens over games hebben
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We hebben het over Football Manager 2006
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef Chanty87 het volgende:
Mag het weer over wat anders dan voetbal? Dank
quote:Ik heb m'n GameCube Platinum controller binnen w00000tLik-Sang is snel
![]()
* Chanty87 gaat gelijk met RE4 verder
Ik was lunchen, ei!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Tomasso het volgende:
Maar iig, aangezien Roy niet meer heeft gereageerd, heb ik (samen met mordra) de discussie gewonnen![]()
Blablabla.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was lunchen, ei!
Die financiele malaise () die er eigenlijk niet is komt door het stadion he, dat weet jij ook wel. Er is dus niets aan de hand.
Ohw please, het feit dat we veel geld uitgeven heeft wel een positieve invloed op het Nederlandse voetbal. Als we dat niet deden zitten we binnen de kortste keren op Belgie niveau.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blablabla.
Feit is dat jullie spelers blijven kopen terwijl het geld er eigenlijk niet is. Was ik het zowaar weer eens een met Riemert. Deknvb
moet eens kijken naar je clubje en maatregelen gaan nemen
. Het hoort niet te kunnen dat je geld uit gaat geven dat je niet hebt, waar het ook maar aan ligt.
MMaRsu, dit zijn taktieken voor Football Manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |