Koekjes bakken om 04:00 mag ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Tja, helaas heb ik geen frituurpan.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje gaat helemaal opnieuw beginnen met het spel Star Ocean 3.
Ik zat vast en na maandenlang me er aan geirriteerd te hebben, ga ik opnieuw beginnen en ik heb er zin in![]()
Oh, en goedemorgen natuurlijk!![]()
![]()
Dat is vorig seizoenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In april was het 2-3
90 + 2 = Maduro
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:42 schreef mordradead het volgende:
Heerenveen - Ajax 3-0 3x Huntelaar
bier
Waar de smurfenhuisjes staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is vorig seizoen
En waar kom jij opeens vandaan?![]()
Weg met Ooijer, Culina en Reizigerquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe erg ik Ajax ook haat, ze doen het de afgelopen 30 jaar wel véél beter dan Feyenoord dat echt niets presteertDrie keer kampioen en de UEFA Cup, daar teren ze dan weer 50 jaar op
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe erg ik 020 ook haat, ze doen het de afgelopen 30 jaar wel véél beter dan Feyenoord dat echt niets presteertDrie keer kampioen en de UEFA Cup, daar teren ze dan weer 50 jaar op
De waarheid is hardquote:
Gelukkig kunnen wij tenminste voetballen, dus niet zo non voetbal als psv doet, en hoeven we niet elke keer onze ellebogen te gebruikenquote:
vooral Ostlund nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij tenminste voetballen, dus niet zo non voetbal als psv doet, en hoeven we niet elke keer onze ellebogen te gebruiken
Non voetbal?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij tenminste voetballen, dus niet zo non voetbal als psv doet, en hoeven we niet elke keer onze ellebogen te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |