Gooi een sneeuwbal naar zijn harses!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Mordra, zit eens niet zo te spammen kutuser dat je bent
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:Stelletje baggeraard... Peri, je had gelijk vanmiddag
Hij is anders wel de eerste mod die me onterecht een slotje gafquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef MMaRsu het volgende:
peristillius heeft altijd gelijk, net zoals ik.
Je bent niet zomaar mod![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is anders wel de eerste mod die me onterecht een slotje gaf
Nee, nooit meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef peristilius het volgende:
[..]Ga jij nou nog een goed topic aanmaken?
Mooi zo, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken.quote:
Ja dat kwaliteitstopic van je willen we wel wat mee gaan doen, wordt hoog tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaan jullie mijn andere kwaliteitstopic (de FAQ) aanpassen?
(nu komt een serieus gedeelte)
De info van de consoles kon op FOK!wiki komen te staan voor zover dat er nog niet staat. Een overzicht van de wiki pagina's van de consoles kunnen dan in de FAQ komen. Qua regels moeten jullie even zelf uitvogelen wat jullie willen, maar qua info kan er een hoop veranderd worden
Dat ding waarin staat dat je niet te veel mag baggeren, lees het eens.quote:
Net dat FF topic ff gelezen dat daarin nog staat bij de centrale topicsquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja dat kwaliteitstopic van je willen we wel wat mee gaan doen, wordt hoog tijd.
Ik heb nog meer dan een week vakantie.
Ja, grappig ook die centrale topics die regelmatig geupdate zouden worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net dat FF topic ff gelezen dat daarin nog staat bij de centrale topicsIederen FFX-2 hypen, en nu? Iedereen kotst erop
Heerlijk die meningen die veranderen in de loop der tijd!
Welterusten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:46 schreef Roi het volgende:
Ja ik ga ook maar slapen
<acronym title="postopkrikpost">ja</acronym>quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welterusten.
Wordt voor mij misschien ook maar weer eens tijd.
Maar eerst nog even met zijn allen pkwarts succes wensen met zijn rijexamen morgenvroeg.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:48 schreef capibar het volgende:
[..]
<acronym title="postopkrikpost">ja</acronym>
Succes Pkwarts! Afrijden met ijzelquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Welterusten.
Wordt voor mij misschien ook maar weer eens tijd.
Maar eerst nog even met zijn allen pkwarts succes wensen met zijn rijexamen morgenvroeg.
Vind jij jezelf nu al een bikkel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bikkels?
Duidelijk wie hier de bikkels zijn en wie niet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind jij jezelf nu al een bikkel.![]()
Maar ja, nu echt naar bed enzo.
Tja, helaas heb ik geen frituurpan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Duidelijk wie hier de bikkels zijn en wie niet!Vroegah waren hier echte bikkels, welke om 04:00 begonnen met frikandellen frituren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |