Ja, je bent een gloryhunter, je haat clubvoetbal en je vindt wk's geweldig. Dan ben je geen echte man meer...quote:
erm?quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dus
Denk aan wat we besproken hebben, laatste waarschuwing, en nu je vader helpen!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:41 schreef mordradead het volgende:
Ik heb trouwens gisteren Rayman:100 verloren levels gekocht en ik kan jullie een ding zeggen dit is gewoon super. 100x genieten geblazen grafisch tip top in orde en de gameplay -hoe kan het ook anders- is wederom net als in Rayman 1 goed. Tip voor HALO liefhebbers!!!!!11!!1!1
Goedenmorgenquote:
Mja, join the clubquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik leef ook weer, sort of.
Gewoon niet kunnen slapen, om 9 uur in slaap vallen en dan een stel koters die om 11 uur vuurwerk gaan afsteken!
Vuurwerk![]()
Zo, nu dat er uit is. Goedemiddag allemaal![]()
Oliebollen. Ik snak naar oliebollen. Serieus, denk dat ik alleen daarvoor vanmiddag naar buiten ga. Gewoon zoveel mogelijk verschillende oliebollen uitkiezen bij een kraampje. Vanavond gewoon oud & nieuw vieren. Wat zijn jouw plannen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen
Wat staat er vandaag/vannacht op het programma Sharkdoggie![]()
Ik vind het onbegrijpelijk dat die rotzooi mag vanaf 10 uur 's morgens!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef HomerJ het volgende:
Kut kinderen, wat is er nou leuk om astronauten om 10 uur s'ochtends op straat af te steken voor me raam![]()
Jou pestenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef HomerJ het volgende:
Kut kinderen, wat is er nou leuk om astronauten om 10 uur s'ochtends op straat af te steken voor me raam![]()
Vanmiddag: Oliebollen eten (quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Oliebollen. Ik snak naar oliebollen. Serieus, denk dat ik alleen daarvoor vanmiddag naar buiten ga. Gewoon zoveel mogelijk verschillende oliebollen uitkiezen bij een kraampje. Vanavond gewoon oud & nieuw vieren. Wat zijn jouw plannen?
astronauten slaap ik doorheen, nitraten nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef HomerJ het volgende:
ach prullenbakken opblazen is best puik, maar dat gaat vervelen na een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef peristilius het volgende:
Ik was vanochtend gewoon klaarwakker om 9.00.
En aansteken, weggooien, knal is leuk, maar het hangt er wel een beetje vanaf waar je het naar toe gooit.
Ik heb alleen goedkope flutzooi, geweldig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach prullenbakken opblazen is best puik, maar dat gaat vervelen na een paar jaar.
kheb ook geen vuurwerk dit jaar
Ik heb er ook al 1 afgestoken, hij deed het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:05 schreef mordradead het volgende:
net ook die koters hier in de straat vet stoer astronauten aansteken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |