PMS ja!!!!quote:
Op dit soort momenten denk ik toch altijd weer dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 22 januari 2006 20:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De smiley heet dan ook: period-angry.gif
Die smiley was voor Ccquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Op dit soort momenten denk ik toch altijd weer dat jij een vrouw bent
Duiveltja is ook een vrouw tochquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Op dit soort momenten denk ik toch altijd weer dat jij een vrouw bent
Net zo vrouw als jij hetero bentquote:
Maar dan klopt zijn sig nietquote:
Okee.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Off-topic.
Ik hoeft die avatar niet Sven, begrepen !
Wel jammer hoor, heeft Duiveltja voor niks al dat werk gedaan.quote:
thnxquote:Op zondag 22 januari 2006 23:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat regelt ze zelf maar
Een superhippe award krijgen en dan nog willen pimpen
Hier staat wel een goede uitleg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef Copycat het volgende:
Lieve Z, wat houdt dat in?
Ja, het is ook wel incrowd gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:27 schreef Copycat het volgende:
Op mij komt het eerlijk gezegd over als het zoveelste incrowd-gebeuren.
Maar uiteraard overleg ik het met D.
En argumenten die mijn vooroordeel weerleggen zijn uiteraard van harte welkom.
Wes blij dat die incrowd er is, anders bleef er helemaal weinig over van SHOquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:27 schreef Copycat het volgende:
zoveelste incrowd-gebeuren.
Dan bleef er weinig over van ShowChat, bedoel jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:17 schreef BVO het volgende:
Wes blij dat die incrowd er is, anders bleef er helemaal weinig over van SHO.
Na lang vergaderen zijn ik en Cc en een andere niet nader te noemen derde partij tot de conclusie gekomen:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Zhenar het volgende:
Hoi lieve C&D!![]()
Is het goed als er een apart topic komt voor een ShowChat User Survival Game?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat katje al zei ben ik het grotendeels (lees: 100%) mee eens. Wil niet zeggen dat jullie het niet in het bestaande SC topic kunnen houden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Na lang vergaderen zijn ik en Cc en een andere niet nader te noemen derde partij tot de conclusie gekomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat katje al zei ben ik het grotendeels (lees: 100%) mee eens. Wil niet zeggen dat jullie het niet in het bestaande SC topic kunnen houden.IK HOOP DAT JULLIE GENITALE WRATTEN KRIJGEN!
![]()
!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |