Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef PPL het volgende:
ik verwachtte wat anders....
[afbeelding]
Vragen of ik daar mag roken!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef Meki het volgende:
en dan , wat ga je doen ?
Hey mên, jij wilde de baan!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ben ik overwerkt als mod, als ik de woorden/zinsconstructies "hendig sjiek" en "kankerkachel" kotsbeu ben? Of hebben meerdere mensen hier last van.
Jazeker!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Stofje het volgende:
Of hebben meerdere mensen hier last van.
Nee... ik wacht op het moment totdat jij (met je invloed) het voor elkaar hebt dat er een 48 uurs ban staat op die woorden.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ben ik overwerkt als mod, als ik de woorden/zinsconstructies "hendig sjiek" en "kankerkachel" kotsbeu ben? Of hebben meerdere mensen hier last van.
Heck yess.quote:
* Het_hupt zwijgtquote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Newbies of klonen hebben geen recht van spreken!
Noem één reden?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Newbies of klonen hebben geen recht van spreken!
Bij alledrie?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:06 schreef DJ-Maurits het volgende:
Verdomme, daar ben ik vanavond ook....
Wat hij daarmee bedoelde was natuurlijk: krijg prostaatkanker, stuk vullis.quote:
Leugens!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat hij daarmee bedoelde was natuurlijk: krijg prostaatkanker, stuk vullis.
Naar de meldkamer!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat hij daarmee bedoelde was natuurlijk: krijg prostaatkanker, stuk vullis.
Ik durfde het niet te vragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ik vraag het me ook al 2 maanden af.
Zwak, jij durft alles te vragenquote:
Echt niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zwak, jij durft alles te vragen![]()
Jawel!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |