quote:Bewijs van Onvermogen:
De overheid financiert rechtshulp voor de minder draagkrachtigen. Bij www.rvr.org kunt u informatie inwinnen over de financiële grenzen en zelf een draagkrachtberekening maken en een eigen bijdrage berekenen. Van belang is hierbij Uw inkomen én vermogen.
Als u in aanmerking komt voor gefinancierde rechtshulp dient u een verklaring omtrent het inkomen en vermogen bij de gemeente te halen dat door de gemeente afgestempeld en getekend is. Vergeet hierbij niet de bewijsstukken (zoals loon- en/of uitkeringspecificaties over de afgelopen 3 maanden) mee te nemen naar de gemeente.
Waar rook is...... dus of je vertelt niet het hele verhaal of je gaat aangifte doen wegens laster.....quote:Op donderdag 29 december 2005 19:41 schreef derrudyjah het volgende:
Mijn zorgverzekeraar blijft maar incassobureau's op m'n dak sturen terwijl ik altijd netjes mijn premie betaal... Dit gaat nu al bijna 2 jaar zo, dus het wordt nu wel tijd voor een advocaat... Ik vraag me alleen af of ik in aanmerking kom voor een pro-deo advocaat.
Weet iemand dit?
Nja, aangifte, ik ga in ieder geval eerdaags met alle stukken naar een advocaat en als die mij aanraadt om aangifte te doen zal ik dat inderdaad doen...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:18 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Waar rook is...... dus of je vertelt niet het hele verhaal of je gaat aangifte doen wegens laster.....
En in hoeverre gaat een aangifte me helpen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef HellRaver het volgende:
Waarom ga je eerst geld uitgeven aan een advocaat? Als jij zegt dat je altijd alles netjes op tijd zonder problemen hebt betaald en ze sturen zomaar uit het niets een incassobureau op je dak is dat laster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |