mooi aanbod. ik moet er nog ff over denken. tot wanneer staat het aanbod?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb ze allebij, de 2disc SE
allebij voor 30euro
heb jij ook de 2 disc special edition? en dan moet ik er wel zeker van zijn dat rijstnatie deel 1 ook zo weg wel doen zonder deel 2 anders heb ik er nog niks aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 07:33 schreef Bolderbast het volgende:
ik wil star wars 2 wel kwijt voor 13,50 incl, dvd in perfecte staat, hoesje in wat minder perfecte staat: klein deukje in de bovenkant....
kan er vanavond wel een foto van posten als je interesse hebt
kheb geen regio vrije dvd speler,dus goed dat je het zegt. ik heb dan alleen interesse in deel 2. mocht ik vandaag niet te horen krijgen dat die andere ook special edition is dan neem ik jou deel 2 over.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef RijstNatie het volgende:
die van mij zijn allebij special edition's
deel 1 is regio 1 (usa)
deel 2 is regio 2 (europa)
30euro incl verzenden
dan zoek ik even verderquote:Op maandag 2 januari 2006 23:27 schreef RijstNatie het volgende:
ja maar ik wil ze allebij kwijt, anders heb ik deel 1 over, heb ik ook niks aan...
dus allebij of niet, sorry
thnx,ik ga het opzoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef WdU het volgende:
Heel even... Bij de media markt heb je de special edition deel 1 en deel 2 voor 20euro samen nieuw....
Is een actie op het moment! gr.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |