Barbecuen zonder varkensvlees. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef _Omicron_ het volgende:
Als je "pauperbuurt" definieert als allochtonenbuurt een buurt met een relatief groot aandeel van buitenlanders die in mindere of meerdere mate niet zijn geintegreerd (HOLY fuck wat klinkt dat ongelooflijk ranzig links![]()
![]()
) dan woon ik in een pauperbuurt
En het zuigt, met al dat tuig hier en mensen die hun kinderen naar fatsoenlijk opvoeden (en ja, ben er zelf getuige van dat dat voornamelijk allochtonen zijn in deze buurt).
Best welquote:Op donderdag 29 december 2005 18:14 schreef Mauro het volgende:
De Oosterparkwijk in Groningen.
Valt dat onder de definitie van pauperbuurt?
Zo ja, dan woon ik in een pauperbuurt
Maar als je dat zo gaat bekijken dan valt zowat half de stad Groningen onder pauperwijken.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:49 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Indische Buurt/Korrewegwijk in Groningen wordt door de meeste mensen ook als een pauperwijk gezien. Dus ja!
Niet waar, en het is tegenwoordig SN(Standaard Nederlands) en niet meer ABN!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
mensen die het woord p****r gebruiken wonen daar, mensen die er niet wonen spreken abn
Dan woon ik zeker in een pauperbuurt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef Rosbief het volgende:
Pauperbuurt klinkt eerder bekakt dan asociaal![]()
Woow, wel een wietplantage, dat was nog eens een echte gangstabuurt.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Hoera, hier heb ik lang geleden een tijdje gewoond:
http://www.tiwos.nl/Wijk3/Vogeltjesbuurt_286.html
Ze hebben wel de meest nette huizen van de buurt er op gezet zo te zien!
http://tilburg.sp.nl/beri(...)_vogeltjesbuurt.html
Ben jij niet dood ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
dat was de topickick waard [afbeelding]
Jij woont toch op een kamp, dat valt toch automatisch onde rpauperbuurt ofniedan?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik woon in BlauwDorp
Dit is tjah best een leuke buurt, alhoewel. Een vriend van me op school zei eerst dat het een tuig buurt was. Maar ik vind van niet
Sinds wanneer is Sanderbout berucht?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard , Sanderbout... beruchte buurt samen met Stadbroek
Pittoresk uitzicht ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Thaduck woont in een pauperbuurtSjek maar, dit is zijn buurjongen ofzo die rotjes van 9 hoog naar beneden gooit. En dan zijn het ook nog eens babyrotjes
[afbeelding]
Wel meer. Ga jij er anders maar eens wonen, dan wil ik je daarna nog wel eens horen pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:48 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Woow, wel een wietplantage, dat was nog eens een echte gangstabuurt.![]()
idd een pauperbuurt, maar heb er nooit problemen mee gehad om er doorheen te fietsen als dat de kortste weg wasquote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef thunderice het volgende:
Tja ons Kerkelanden in Almelo staat bekend als pauperbuurt.
[afbeelding]
Allochtonen,drugsdealers,alcoholisten,verslaafden,hooligans enz lopen er rond.
Maar overdag valt het best mee.
Er woont veel tuig maar als je ze te vriend houd is er niks aan de hand.
In deze wijk zitten de meeste werklozen per m2 volgens een onderzoek dat een keer is geweest.
Ook staat de wijk vast als probleemwijk.
Het leven gaat er z'n gangetje en iedereen doet wat hij zelf wil.
Meestal zit iedereen bij de buren of gewoon vervelen.
Het is verder wel een gezellige wijk maar iedereen vind de sfeer zo apart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |