Taniaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit staat bij ons aan (vader), ik weet niet of dat het is?
http://www.vi.nl/scoreb2.html
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef LeBeau het volgende:
M'n moeder noemde me net "trutje".
Dat is een nieuwe.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe noemt ze je normaal dan? Muts?
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
Mensen die vuurwerk afsteken moeten dood..
Vooral die kutgassies van 17 die denken dat ze dan stoer zijn omdat zij wel vuurwerk hebben en hun "vrienden" van 9 en 10 jaar oud niet..
Ja, sorry. Dat was niet de bedoeling hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKDOOD MOETEN ZE
Stelletje criminelen daar in Drenthe. Eigenlijk zou je die hele pleuris provincie met raketten de zon in moeten schieten, ben je in één klap van het gezeik af.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
EN DAN STEKEN ZE GODVERDOMME OOK NOG ONZE BOOM IN DE FIKDOOD MOETEN ZE
Ze moeten die hanggroepjongeren die nu voor de tweede keer in een uur de brandweer hebben laten inrukken eens met z'n allen voor een trein leggen ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stelletje criminelen daar in Drenthe. Eigenlijk zou je die hele pleuris provincie met raketten de zon in moeten schieten, ben je in één klap van het gezeik af.
quote:
Of met z'n allen aan een raket binden en de zon inschieten. Dan weten ze gelijk wat echt vuurwerk is.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze moeten die hanggroepjongeren die nu voor de tweede keer in een uur de brandweer hebben laten inrukken eens met z'n allen voor een trein leggen ofzo.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets om op te kotsen? Ik ga net als Sven voor de minderjarige vuurwerkmongolen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik heb een brakke videokaart, dus ik had een andere meegekregen om hem te wisselen. Nou, ik dat ding eruit schroeven, doodsbang dat ik iets sloop... PAST DIE NIEUWE HELEMAAL NIET!!!![]()
![]()
Oh ja!quote:
Bupa.quote:
Nou, in onze boom was het geen knalvuurwerk hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef alwaysthebest het volgende:
,
en
.
Wat is er eigenlijk leuk aan vuurwerk dat alleen maar klapt? Irritante dingen.![]()
Tof he?quote:
Ik durf het bijna niet te vragen....quote:
Wat, schat?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |