Na al dit gepraat over complimentjes ligt er veel te veel druk op en kan het alleen nog een anticlimax worden. Ik geef je wel een tof compliment wanneer je deze het minst verwacht. Net als een goede linkse hoek.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoor
Oooooooooooooooooh.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, om die nieuwe te maken!
Oeh (MSN)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Na al dit gepraat over complimentjes ligt er veel te veel druk op en kan het alleen nog een anticlimax worden. Ik geef je wel een tof compliment wanneer je deze het minst verwacht. Net als een goede linkse hoek.![]()
![]()
Trouwens, hier zijn zoveel mods! Laat ze gewoon mijn berichtjes helemaal verwijderen elke keer.quote:
Ja, maar dat is weer geen complimentquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist je dat:
MissBliss een complimentje wil zonder 'wist je dat'?
Ah. Ik vond haar wel leuk, dusquote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alleen een 'maatje minder' dan, maar verder qua gezicht wel vind ik
Dat werkt hier niet...quote:
Ik noemde je een paar uur geleden toch nog 'Liefonie'?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer geen compliment
Johquote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet...
Maar ik snap hem wel.
Toen je me in de steek liet op msn jaquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik noemde je een paar uur geleden toch nog 'Liefonie'?
Oeps.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen je me in de steek liet op msn ja![]()
Een combinatie van:quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooh.![]()
Wat voor avatar wil je dan?
quote:
Geen Renske?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een combinatie van:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] en [afbeelding]
Ja, dat vond ik ook alquote:
Dan zou je zondag weer een nieuwe ava moeten maken, dat is ook een beetje lullig...quote:
Wordt ze eruit gestemd?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou je zondag weer een nieuwe ava moeten maken, dat is ook een beetje lullig...
Jij bent ook lekker serieus te nemen wat haar betreftquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |