Ja en die beesten die ze een ijzeren trechter in hun maag stouwen om ze vet te mesten overleven ook wel even ja, en kittens kun je ook in een fles stoppen, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:47 schreef jeloo het volgende:
die beren waarbij ze gal aftappen zitten in verhouding in een veel kleiner kooitje en die over leven wel.
Maar ik ben al van het vissen idee afgestapt.
Nou als ik TS zo inschat lijkt me tropische vissen niet echt geschikt, die stellen ook nog eens eisen aan de kwaliteit van het water enz....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als je graag vissen wilt , zou je aan een klein aquarium kunnen denken met guppies en wat andere kleine tropische vissen. Maar ook hier , laat je goed voorlichten voor je eraan begint!
Goeie beslissing in jouw gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:47 schreef jeloo het volgende:
[..]
Kijk dit wist ik voor de aanschaf niet. En helaas is er in de studentenkamer van de persoon met de kom
geen plek voor al die toeters en bellen.
Ik snap alleen niet waarom die krengen niet gewoon oud in een kom kunnen worden, die beren waarbij ze gal aftappen zitten in verhouding in een veel kleiner kooitje en die over leven wel.
Maar ik ben al van het vissen idee afgestapt.
bonzai kittens is een hoax hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja en die beesten die ze een ijzeren trechter in hun maag stouwen om ze vet te mesten overleven ook wel even ja, en kittens kun je ook in een fles stoppen, en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Verdiep je eerst eens even in wat je in huis haalt, dan had je allang gesnapt waarom vissen in een kom snel dood gaan....
Niet veel verteld nee, maar dat zei ik ook al. Maar het leek mij een geval van conditionering: Zodra een mens in beeld komt komt er eten, dus daarom dat ik dacht dat ze hongerig waren.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:03 schreef Bep het volgende:
Gewoon een beetje eten geven en niet daarna nog eens en nog eens . Hebben je buren je niks verteld ofzo?
En als je je aquarium helemaal schoonmaakt en het nodige watermilieu tot stand laat komen...waar zou je dan je vissen 1 a 2 weken moeten laten? of hebben jullie 2 aquaria?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:11 schreef Nikia het volgende:
Niet in een kom doen. Goudvissen hebben een ruim aquarium nodig met een sterke filter die je minstens 2 tot 3 weken moet laten rijpen. Goudvissen zijn viezerikken en vervuilen het water snel. Dus doe ze ook niet in een klein aquariumpje of zo'n aqua40, en helemaal niet zonder filter!![]()
Het rijpen is om de goede bacterien die afvalstoffen afbreken de kans te geven om te groeien, en ze groeien vooral in een filter. In een nieuw of geheel schoongemaakt aquarium zitten deze bacterien nog niet waardoor afvalstoffen die de vissen produceren niet of niet goed kunnen worden afgebroken waardoor de vissen kunnen dood gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |