die spellen vind ik wel interessant. als je gba netjes is maak ik een bod van 50 euroquote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef Rejected het volgende:
Ik heb wel
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil weg doen en ik moet zo weg.
Ik heb iig golden sun en final fantasy tactics advance. Watvoor spellen zoek je?
of we eruit komen hangt er een beetje van af of je alle doosjes en boekjes nog hebt en of alles netjes is. ik zou dan 1 spel moeten laten gaan omdat ik ff nie meer dan 50 euro heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Rejected het volgende:
Dat vind ik te weinigMaarja ik weet niet of we tot een deal kunnen komen ik had namelijk meer iets van 80 euro in gedachten. Weet de nieuwprijzen niet btw
de gba vind ik zeer interessant alleen vind ik het zonde mijn geld te verspillen voor tomb raider. meneer frs kunt u er niet een andere leuke game bij doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef Retarded het volgende:
Ik heb een GBA + ingebouwd licht (afterburner) helemaal compleet + Tomb Raider Prophecy (compleet) te koop voor 50 euro inclusief verzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |