abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33509482
ik ben op zoek naar een gameboy advance voor de saaie uurtjes. ik vind het zeer belangrijk dat het scherm nog netjes is en het eventuele batterij klepje(alleen bij de eerste gba natuurlijk) nog aanwezig is. verder heb ik de gba het liefste met de doos erbij. spellen vind ik fijn om erbij te hebben,maar niet voor al te veel geld. verder zijn leuke accesoires nooit weg .

het maakt me niet uit of je komt met de eerste gba,of de gba sp. de micro echter vind ik niks omdat ik daar mijn oude gbc games niet meer op kan spelen.

verder heb ik geen richtprijs omdat iedere gameboy en ieder pakket een andere waarde heeft naar mijn mening. graag zie ik dus een aanbod met een richtprijs erbij,als de prijs maar niet te gek is

[ Bericht 27% gewijzigd door frenzy2003 op 31-12-2005 10:06:29 ]
pi_33510318
Ik heb wel
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil weg doen en ik moet zo weg.
Ik heb iig golden sun en final fantasy tactics advance. Watvoor spellen zoek je?
pi_33510354
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef Rejected het volgende:
Ik heb wel
Ik weet nog niet precies wat ik allemaal wil weg doen en ik moet zo weg.
Ik heb iig golden sun en final fantasy tactics advance. Watvoor spellen zoek je?
die spellen vind ik wel interessant. als je gba netjes is maak ik een bod van 50 euro
pi_33560928
Dat vind ik te weinig Maarja ik weet niet of we tot een deal kunnen komen ik had namelijk meer iets van 80 euro in gedachten. Weet de nieuwprijzen niet btw
pi_33569998
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Rejected het volgende:
Dat vind ik te weinig Maarja ik weet niet of we tot een deal kunnen komen ik had namelijk meer iets van 80 euro in gedachten. Weet de nieuwprijzen niet btw
of we eruit komen hangt er een beetje van af of je alle doosjes en boekjes nog hebt en of alles netjes is. ik zou dan 1 spel moeten laten gaan omdat ik ff nie meer dan 50 euro heb.
pi_33571304
Ik heb een GBA + ingebouwd licht (afterburner) helemaal compleet + Tomb Raider Prophecy (compleet) te koop voor 50 euro inclusief verzending.
pi_33571422
koop een GBA SP dan heb je ingebouwd licht - dat speelt veeeeeel beter. Daarbij ziet ie er gewoon wat gelikter uit.
pi_33571888
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef Retarded het volgende:
Ik heb een GBA + ingebouwd licht (afterburner) helemaal compleet + Tomb Raider Prophecy (compleet) te koop voor 50 euro inclusief verzending.
de gba vind ik zeer interessant alleen vind ik het zonde mijn geld te verspillen voor tomb raider. meneer frs kunt u er niet een andere leuke game bij doen
pi_33598823
kickje. en mensen ga geen hoge prijzen vragen, als ik veel geld voor een handheld moet gaan uitgeven kan ik zo hier en daar een mooie aanbieding voor een psp vinden. die is zowiezo veel mooier en beter,dus ik wil niet veel meer uitgeven dan 50 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')