2 dagen per week, waarvan één op een vaste dag en de andere flexibel.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat 2 dagen in een jaar?
dat is niet verkeerd! Het is niet zo dat ik wil dwarsliggen maar zie wel graag compensatie, reiskosten vergoeding zal iig wel omhoog schieten.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik werk bij de politie, heb wat ruimere arbeidsvoorwaarden schat ik in dan bij een ict bedrijfje, maar ik krijg bij verandering van standplaats reistijd als werktijd uitbetaald voor minimaal 4 jaar. Dus 7 uur reizen is al 7 uur gewerkt hebben, zit je wel op 15 uur per dag. Wel lekker, heb je veel meer vakantie.
Het is 2 dagen in de week, ben bang dat je daar weinig tegen kan doen. Als het nu fulltime was, ok, dat is een andere zaak. Maar zeker de or inschakelen, die kunnen je helpen en zeker van goed advies voorzien.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij hoef je daar niet zomaar mee akkoord te gaan. Heb je een OR ??
Nou, de standplaats wijzigt voor alle 5 dagen van de week. Alleen willen ze onder het motto van detachering mij 3 dagen in Groningen plaatsen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Het is 2 dagen in de week, ben bang dat je daar weinig tegen kan doen. Als het nu fulltime was, ok, dat is een andere zaak. Maar zeker de or inschakelen, die kunnen je helpen en zeker van goed advies voorzien.
Als reiskosten krijg je trouwens 28 cent per km bij standplaatswijziging bij de politie.
Weet je gelijk wat je maximaal kan halen bij een gesprek hierover. Dus reizen in de baas zijn tijd en 28 cent per km vergoeding. Dit staat trouwens allemaal in een sociaal convenant, misschien is dat bij jouw bedrijf ook aanwezig?
Inderdaad, het is maar twee dagen maar het is wel een bloody end. Ik woon in Rotjeknor en werk sporafisch ook wel eens in Groningen maar dan pak ik lekker een hotelletje, ik ga echt niet in 1 dag heen en terugrijden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Het is 2 dagen in de week, ben bang dat je daar weinig tegen kan doen. Als het nu fulltime was, ok, dat is een andere zaak. Maar zeker de or inschakelen, die kunnen je helpen en zeker van goed advies voorzien.
Als reiskosten krijg je trouwens 28 cent per km bij standplaatswijziging bij de politie.
Weet je gelijk wat je maximaal kan halen bij een gesprek hierover. Dus reizen in de baas zijn tijd en 28 cent per km vergoeding. Dit staat trouwens allemaal in een sociaal convenant, misschien is dat bij jouw bedrijf ook aanwezig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |