Mag ik klagen of wat? Als je geen klachten wilt zien rot je maar op.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef Flying het volgende:
Ja en je vond het wel leuk dit te delen met ons?![]()
Ja minder gedetailleerd zou leuk zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mag ik klagen of wat? Als je geen klachten wilt zien rot je maar op.![]()
ik heb de kleinste details nog niet eens verteld.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:22 schreef Flying het volgende:
[..]
Ja minder gedetailleerd zou leuk zijn![]()
Als ik na de vakantie nog vrij zou nemen zou het erg slecht voor mijn baas uitkomen en aangezien we een erg goede verstandhouding hebben weet ik niet of ik dat wel doe.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef zatoichi het volgende:
Ja volgens mij mag je je ziek melden tijdens je vakantie, en tellen die dagen dan als ziektedagen en niet als vakantiedagen. Dacht ik tenminste.
Dan zou ik het juist doen. Neem alleen dan vakantie wanneer het kan.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als ik na de vakantie nog vrij zou nemen zou het erg slecht voor mijn baas uitkomen en aangezien we een erg goede verstandhouding hebben weet ik niet of ik dat wel doe.
Ik vind parasiet anders een prachtig woord. En het is ook nog flexibel te gebruiken bij beledigingen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik hoop voor TS dat het geen wormpjes zijn..
Parasieten,het woord alleen al.![]()
over banen gesproken die ik niet wil uitoefenenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:16 schreef cheqy het volgende:
Daarom heb ik een potje stront in moeten leveren wat ze gaan onderzoeken.
Lekker man, stront ontleden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:36 schreef Xlarge het volgende:
[..]
over banen gesproken die ik niet wil uitoefenen
het hele bedrijf heeft vakantie dus het kan niet anders.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan zou ik het juist doen. Neem alleen dan vakantie wanneer het kan.
Hup, gewoon ziek melden hoor.
Rij jij ff met je brommer tegen een boom.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Damn dat suxed wel vet erg, hoe komen die beesten erin dan ?
Ben jij zoeen smeerlap die een buis in zijn reet douwt en er beesten in laat kruipen ?
rofl @ ludosand0rs
Hé, ik kan niet tegen gehijg in mijn nek.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef Sportguy het volgende:
Endeldarm inspectie.
Laatste tijd "vreemd" bezoek gehad of steeds dezelfde vriend ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |