Dat is wel wat er staat: 'met dezelfde periode verlengd', dus weer voor een jaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef Poogie het volgende:
ow het is dus niet zo dat je er meteen automatisch een jaar langer aan vast zit als je hem nog niet hebt afgezegd voor 1 april 2006?
daar kan ik heel weinig over vinden over de opzegtermijn eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef Lienekien het volgende:
Lees dan nog even goed na hoe ver van tevoren je het abonnement moet opzeggen om er niet nog een jaar aan vast te zitten en schrijf dit in je agenda!
Hmm. Hebben ze ook een website?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef Poogie het volgende:
[..]
daar kan ik heel weinig over vinden over de opzegtermijn eigenlijk
http://www.supersneladsl.nl/quote:Op donderdag 29 december 2005 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hmm. Hebben ze ook een website?
En als je echt het zekere voor het onzekere wil nemen, doe het dan drie maanden van tevoren en vraag om een schriftelijke bevestiging.
Nee, de opzegtermijn is de termijn waarvoor je het contract moet opzeggen. Het jaar wat je vermeldt hierboven, is de contractsduur.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Poogie het volgende:
ik heb een adsl abbonement aangevraagd. In de overeenkomst staat er:
Het contract heeft een minimale duur van 1 jaar en wordt stilzwijgend met dezelfde periode verlengt.
Betekend dit dus min of meer dat er een opzegtermijn is van 1jaar?
Ik zou toch maar even gericht vragen (bellen/e-mailen) naar die opzegtermijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Toodles het volgende:
[..]
Nee, de opzegtermijn is de termijn waarvoor je het contract moet opzeggen. Het jaar wat je vermeldt hierboven, is de contractsduur.
14.2 Beëindiging van Overeenkomst kan slechts per vervaldatum schriftelijk, per aangetekende post geschieden. De schriftelijke opzegging dient minimaal 30 dagen voor vervaldatum van Overeenkomst in bezit te zijn van Concepts ICT.quote:
thnxquote:Op donderdag 29 december 2005 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
14.2 Beëindiging van Overeenkomst kan slechts per vervaldatum schriftelijk, per aangetekende post geschieden. De schriftelijke opzegging dient minimaal 30 dagen voor vervaldatum van Overeenkomst in bezit te zijn van Concepts ICT.
Aangetekend dus, en minimaal 30 dagen van tevoren. Doe je 't later, dan zit je er een jaar aan vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |