Apeldoorn?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef Skv het volgende:
Pff, paar wekeng elden hier ook al de volle plaat gehad, godverdomme
Als enige stad van heel Nederland lag alles hier vol.
Niks meer te doen, alles dicht, afgelast en onbereikbaar.
Jaaaaaaaaa, ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Starlie het volgende:
HEERLIJK!!!!! Ik verheug me nu al op die sneeuw!!!
hier ook helemaal NIETSquote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef princess_fioana het volgende:
IK WIL SNEEUW...
hier ligt helemaal nix
je maakt een grapje?? waar woon je?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef Starlie het volgende:
Nou.. wat toevallig.... ik typ net dat ik me al op de sneeuw verheug... en zie daar!!! HET SNEEUWT!!!!!!!!!!!!
Enschede!quote:
als de zon schijnt.. is het weer beter!! Bij bewolking/sneeuw is het weer in metereologische begrippen slechter! misschien is het voor jou beterquote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef hydrah het volgende:
De zon schijnt in Arnhem, ik hoop dat het weer beter is in Nijmegen of Beuningen.
De mening van die man die de "Metereologische Begrippen" heeft ingevoerd is minderwaardig aan mijn mening.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef space-kees het volgende:
[..]
als de zon schijnt.. is het weer beter!! Bij bewolking/sneeuw is het weer in metereologische begrippen slechter! misschien is het voor jou beter![]()
Alphen a/d Rijn, alleen.... uhm.. sneeuwt het nu niet meer...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:20 schreef space-kees het volgende:
[..]
je maakt een grapje?? waar woon je?
Ik wilde je er alleen even op wijzen.. maar een bedankje is niet nodig hoor!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
De mening van die man die de "Metereologische Begrippen" heeft ingevoerd is minderwaardig aan mijn mening.
10 cm??????!!!! Grapje zeker!!!!! Jullie boffen maar!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hier ligt ookal een cm of 10 aan sneeuw.
Nou bij deze dan he.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik wilde je er alleen even op wijzen.. maar een bedankje is niet nodig hoor!!
mijn dank is groot!!quote:
Nou hier heb je een euro dan hé en nu oprotten met je folders !quote:Op donderdag 29 december 2005 12:32 schreef space-kees het volgende:
[..]
Goede jaarwisseling alvast, en een voorspoedig 2006![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |