Ik ben al zo oud dat ik me die winter nog heel goed herinnerquote:
ik denk dat het knmi op het laatste moment nog prbeert mee te dingen met de 'woordvanhetjaar"-verkiezing...had er echt nog nooit van gehoord !quote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef IkWilbert het volgende:
Sneeuwjachten?
Veel sneeuw i.c.m. harde wind. Denk dat je dan wel een voorstellingen kunt maken![]()
=D straks even kijken op de boulevardquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef Keromane het volgende:
Van +10 naar -10 in het zuiden van het land, ik kan me dat nog wel herinneren. In 1 klap was het winter.
Vlissingen actueel:
[afbeelding]
De voorspelling is dat het in Rotterdam rond 4 uur komt. Dordt zal dan net iets eerder komen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef yvonne het volgende:
Niente, Dordt.
quote:Zware sneeuwval in het noorden
DE BILT - Een dik pak sneeuw heeft vooral de noordelijke provincies woensdagmorgen lamgelegd. In Friesland, Groningen en een deel van Drenthe rijden nauwelijks bussen. Wegen zijn nagenoeg onbegaanbaar en veel scholen en andere instellingen blijven dicht.
Euhm, kijk eens op de achterkant, zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef the_disheaver het volgende:
gutte gut... Door de negatief reisadvies is ook de NS klantcontactcetrum geslotenHoe moet ik nou weten of morgen de OV geldig is?
Ga wel ff naar het station, al vraag ik me af of ze het daar weten...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Euhm, kijk eens op de achterkant, zou ik zo zeggen
Koud he?quote:Rijkswaterstaat: ga niet de weg op
UTRECHT Rijkswaterstaat waarschuwt voor gladde wegen en adviseert mensen daarom niet de weg op te gaan. Het advies heeft te maken met de sneeuw en ijzel die in de loop van de avond worden verwacht. Bij extreme ijzel zal Rijkswaterstaat de maximumsnelheden verlagen.
Ook NS raadt reizigers af om na 16.00 uur nog de trein te nemen. De reistijd kan fors toenemen. Connexxion waarschuwt dat er bussen kunnen uitvallen.
Het KNMI heeft een weeralarm gegeven in verband met de sneeuwjacht die in het zuidwesten van het land wordt verwacht. Uiteindelijk zou heel Nederland last ondervinden van de ijzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |