Gelukkig is het zondag pas nieuwjaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef HPoi het volgende:
Dit wordt echt kut als het zaterdag kutweer is. Iedereen probeert naar nieuwjaarsfeesten/familie etc. te komen.![]()
Ik bedoelde het savonds.. met de jaarwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Gelukkig is het zondag pas nieuwjaar.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik bedoelde het savonds.. met de jaarwisseling![]()
vanavond naar Rdam, vanuit Groningen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:10 schreef the_disheaver het volgende:
Hmm, ik moet vanavond naar rotterdam. Treinen hebben veel minder last van ijzel van autos, maar moet maar zien of dat haalbaar is. Ik zou het ook prettig vinden als men de weekOV zaterdag morgen geldig laten worden..
Ja. Moet toch lukkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef space-kees het volgende:
[..]
vanavond naar Rdam, vanuit Groningen?
dat kan je natuurlijk vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja. Moet toch lukken![]()
Ga morgen, hopen dat OV geldig is.
Ben vorig jaar toen in maart het hefig ging sneeuwen van groningen via amsterdam en den bosch in brussel gekomen. Reis duurde 2keer zolang ofzo, maar het kan. En daar gaat het omquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef space-kees het volgende:
[..]
dat kan je natuurlijk vergeten![]()
Helaas moest ik vanochten wel naar mn werk in Den Haagquote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef Girl_1980 het volgende:
Leuk!!:):) Vanachter m'n raampje dan, bij de warme kachel, gelukkig hoef ik niet weg.:)
niets meer van vernomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef space-kees het volgende:
is er al nieuws uit Z-land?
Waarnemingen 30 december 2005 13:20quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef space-kees het volgende:
is er al nieuws uit Z-land?
Daar merk ik heulegaar niks van!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef space-kees het volgende:
enne in rdam begint de zon weer te schijnen![]()
De voorste witte gebieden zijn nog geen neerslag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:57 schreef Keromane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op dit moment ligt de eerste neerslag al ten westen van Zeeland. Zie oa. KNMI radar. In dit tempo gaat het tegen het er rond het middaguur al sneeuwen en volgt de rest van het land in de middag. Voorlopig lijkt er ook meer neerslag aan te komen dan aanvankelijk in de prognoses stond..
[afbeelding]
Bijzonder dagje vandaag, dit soort situaties met temperaturen die eerst nog een stukje zullen dalen komen niet vaak voor. Een beetje 78/79 is dit, al zal de dooi nu wel doorzetten.
naja het was net heel even een stuk lichter dan daarvoor.. had de hoop al opgegevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar merk ik heulegaar niks van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |