Is zo zonde anders van het flesje champagne, als je die laat stuiterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik duim dat het tegen morgenavond kwart over 7 grotendeels is weggedooid. Want dan moet ik op het fietsje met mijn flesje champagne naar de andere kant van de stad. En ik kom graag heel over.
Ik heb bubbeltjesplastic klaarliggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Light het volgende:
[..]
Is zo zonde anders van het flesje champagne, als je die laat stuiteren
Het sneeuw geeft opzich weinig problemen, maar kijk wat het ijzel doet met het treinverkeer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is er na de beschamende vertoning van 25 november nu niet een beetje een weer-hype ontstaan?
Ik bedoel sjees, het lijkt wel of er een orkaan aankomt
Je schijnt zo weinig te kunnen doen tegen ijzel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het sneeuw geeft opzich weinig problemen, maar kijk wat het ijzel doet met het treinverkeer...
Waar is hier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Hier regent het nu en wordt het dus een grote drek met de meer dan 10 cm die er gevallen is
Rotterdam rijdt geen reet meer, net als Den Haag, Utrecht geeft al helemaal geen informatie meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
actueele vertrektijden van ns.nl waarschijnlijk
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1080557125159&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FCSElementPage
Kuuk aan de maas?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Snowsquall het volgende:
Hier in Cuijk begint het met motregenen....
Utrecht rijdt nauwelijks, veel vertragingquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rotterdam rijdt geen reet meer, net als Den Haag, Utrecht geeft al helemaal geen informatie meer.
Het zal hier niet eerder dan de ochten zijn waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:23 schreef Keromane het volgende:
In de nacht gaat het verder dooien en morgen zijn de problemen voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |