Waarom typisch nederlands?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:58 schreef Bierie het volgende:
NS bericht:
"
Storingen30 december Weersomstandigheden Door de weersomtandigheden is de treindienst ten westen van de lijn Amersfoort-Utrecht-Eindhoven ernstig ontregeld. Van en naar Breda, Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal rijden geen treinen. NS adviseert u, indien mogelijk, niet meer te reizen.
"
Echt typisch Nederland. Had vandaag vanuit Den Haag HS in Rotterdam naar een oudejaarsfeestje willen gaan van mijn stamkroeg :[
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen begint nu ook. Vooral veel wind.
Waar vlakbij ehv ? Hier in Valkenswaard nog steeds sneeuw voorzover ik ziequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef Keromane het volgende:
IJzel hier nu, vlakbij Eindhoven.
Sneeuw in de stad?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:27 schreef the_disheaver het volgende:
Groningen begint nu ook. Vooral veel wind.
Nederland bestaat niet alleen uit de randstadquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef Jonathon het volgende:
Nu pas?
Ik dacht dat heel Nederland al last/plezier had van de sneeuwstorm..
Hier (Amsterdam) stormt het wel behoorlijk met fijne sneeuw...
[..]
Er ligt genoeg sneeuw, maar das meer van vorige dagen. Meer witte natigheid die met een redelijke wind tegen je aan, en voor een groter deel langs je heen gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sneeuw in de stad?
Hier in Winschoten nog niks.
Ja sneeuw ligt hier ook welquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Er ligt genoeg sneeuw, maar das meer van vorige dagen. Meer witte natigheid die met een redelijke wind tegen je aan, en voor een groter deel langs je heen gaat.
Hier in het centrum sneeuwt het toch echt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef George-Butters het volgende:
Hier in de stad Groningen is het echt helemaal niks. Het is windstil en neerslagloos.
Ik noem het geen sneeuw maar het waait hier wel met witte nattigheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef George-Butters het volgende:
Hier in de stad Groningen is het echt helemaal niks. Het is windstil en neerslagloos.
Ik ben maar naar buiten gegaan, omdat het van binnen niet zichtbaar is. Het sneeuwt inderdaad, maar het is ontzettend fijne sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier in het centrum sneeuwt het toch echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |