Ik ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 11:33 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me er nu al op.
Willem Oltmans is ook gewoon een natuurlijke dood gestorvenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Hallulama het volgende:
Verder eens zien of bepaalde geheime organisaties nog eens zo'n auto ongeluk in scene kunnen zetten zoals ooit in Parijs
Over de studententijd van WA in Leiden doen wat dat betret ook de nodige geruchten de ronde. Wie weet bestaan daar ook wel tapes van.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef SeLang het volgende:
Offtopic:
Volgens mij duikt er ooit nog wel eens een geheime sextape van Maxima op.
Al hoef ik die niet zo nodig te zienquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over de studententijd van WA in leiden doen wat dat betret ook de nodige geruchten de ronde. Wie weet bestaan daar ook wel tapes van.![]()
Aangezien dit een topic in nieuws en niet in sex is lijkt me dat niet erg relevant.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef SeLang het volgende:
Al hoef ik die niet zo nodig te zien
Alsof een republiek veel goedkoper is.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Integrity het volgende:
Maar goed... die monarchie kost ons jaarlijk heel veel geld en heeft zn functie allang verloren.
Beetje besides the point of niet? Nu betaal je de kosten van allebeiquote:Op donderdag 29 december 2005 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof een republiek veel goedkoper is.
O ja? Dacht je dat een president niets kost? En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Beetje besides the point of niet? Nu betaal je de kosten van allebei
Wat zijn de meerkosten dan van een republiek?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof een republiek veel goedkoper is.
Waar heb je een president voor nodig, balkenende is al PM.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Dacht je dat een president niets kost?
Das prive bezit van een van de rijkste families van Nederland die dan een pets ontroerend goed belasting gaan betalen.quote:En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?
De paleizen zijn maar ten dele privébezit en daarnaast nationaal erfgoed. Een PM als staatshoofd is daarnaast ridicuul, praktisch iedere republiek, m.u.v. de VS (maar daar hebben ze een vice-president), heeft een president en een premier.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heb je een president voor nodig, balkenende is al PM.
[..]
Das prive bezit van een van de rijkste families van Nederland die dan een pets ontroerend goed belasting gaan betalen.
mee eens, president krijgt ook belachelijk veel geld maar staat in het niets bij een monarchie...daar betaal je voor elk koningshuis lid...moet je eens kijken waar ze staan in de quote 500...dankzij onsquote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn de meerkosten dan van een republiek?
Gewoon, koningshuis schrappen, verder niets veranderen.
Die president kost al net zoveel en in dit land mag ie ook niet meer kosten, daar zorgen de rooie rakkers wel voor. Nee, dan zoals nu: ff wachten met de salarisverhoging van de 2e kamer, totdat het volk wat rustiger is geworden. Die paleizen kunnen we mooi ombouwen tot hotels, goed voor de economie, goed voor ons.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Dacht je dat een president niets kost? En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?
Zeer realistisch plan, hebben ze in Frankrijk met Versailles immers ook gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef Integrity het volgende:
Die paleizen kunnen we mooi ombouwen tot hotels, goed voor de economie, goed voor ons.
Nou waar wachten we nog op?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeer realistisch plan, hebben ze in Frankrijk met Versailles immers ook gedaan.![]()
So?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De paleizen zijn maar ten dele privébezit en daarnaast nationaal erfgoed.
Een wereldmacht als de VS kan het dus zonder, maar Nederland, wat in principe een forse stadsstaat is moet ineens een President?quote:Een PM als staatshoofd is daarnaast ridicuul, praktisch iedere republiek, m.u.v. de VS (maar daar hebben ze een vice-president), heeft een president en een premier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |