Meest irritante b.n.'ers ;
-Ivo Niehe (te groot ego, jaaahaa Ivo we weten wel dat je meerdere talen kunt spreken, dat je alle grote der aarden hebt bezocht als Oprah Winfrey, Chirac, Hans Liberg, Prince en nog eens Hans Liberg)
- Gaston Starreveld (sorry hoor maar die zie ik veels te vaak op tv, als die bij mij voor de deur zou staan met een cheque van 25 miljoen Euro klap ik meteen de deur dicht)
- Caroline Tensen (die het gore lef heeft om met winnaars van de postcodekanjer arme straatkindjes in derde wereldlanden op te zoeken om te zien in wat voor ellende ze leven, waarna ze naar hun viersterrenhotel terug gaan zonder ooit het besef te hebben dat ze met dat geld wat beide hebben een heel Afrikaans dorp voor 5 jaar van eten hadden kunnen voorzien)
- Carlo Boszhard (iemand die leuk wil zijn, maar teveel afhankelijk is van onderstaande dame)
- Irene Moors (leuke vrouw om te zien, maar niet voor tv)
- Rik Felderhof (euhm ik zou niet in zijn villa willen zitten hoor
![]()
)
- Rita Verdonk (als je iemand condoleert Rita....... moet je er wel zeker van zijn dat diegene ook daadwerkelijk overleden is
![]()
....... heb het over de Schipholbrand waar Rita iemand condoleerde over iemand die dus leefde.... was op 2Vandaag, erg sneu dat zo iemand in Den Haag zit......
![]()
)
en wie vinden jullie zum kotzen ?
[ Bericht 1% gewijzigd door TLC op 29-12-2005 13:59:52 ]