quote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]is Hans Vonk een zuid-Afrikaan????
is de doorsnee feyenoorder alleen maar met ajacieden bezigquote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dit nou de doorsnee ajacied?
Jaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is de doorsnee feyenoorder alleen maar met ajacieden bezig
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
is de doorsnee feyenoorder alleen maar met ajacieden bezig
alleen jammer dat ie niet alle doelpunten voor ons heeft gemaakt dit seizoenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef M0NTANA het volgende:
Wel lachen om na lange tijd weer eens de nationale topscorer te leveren.
8 januariquote:Op donderdag 29 december 2005 15:48 schreef Jajong het volgende:
Yay!
Wanneer wordt hij gepresenteerd?
Ik had ergens gelezen, dat Ajax in verband met de aandeelhouders bij grote investeringen melding moet maken van het bedrag.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Jajong het volgende:
Jup, 9 miljoen volgens ajax.nl... apart.. dat maken ze normaal niet bekend..
ziet er uit alsof het shirt 3 maten te groot is en bijna tot over zijn tieten komt zakken!quote:
ondanks dat ik hem nog steeds niet bij feyenoord wil hebben..... best wel ge-pwnd!quote:Terug 29-12-2005: Telegraaf: 'Feyenoord betaalt 1 miljoen voor Vlaar' Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
De Telegraaf weet te melden dat Feyenoord Az een transfersom van één miljoen euro betaald. Dat is evenveel als ajax bood en een half miljoen minder dan de Spurs voor Vlaar over hadden. Gisteren meldde diverse media nog dat Feyenoord rond de 2,5 miljoen Euro betaalt voor de verdediger.
Beide clubs doen geen mededeling over de transfersom. Naar het echte bedrag dat Feyenoord aan Az overmaakt zal het altijd gissen blijven.
Scheringaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
ziet er uit alsof het shirt 3 maten te groot is en bijna tot over zijn tieten komt zakken!!
overigens....
[..]
ondanks dat ik hem nog steeds niet bij feyenoord wil hebben..... best wel ge-pwnd!!
Het tekent Scheringaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
ziet er uit alsof het shirt 3 maten te groot is en bijna tot over zijn tieten komt zakken!!
overigens....
[..]
ondanks dat ik hem nog steeds niet bij feyenoord wil hebben..... best wel ge-pwnd!!
ik ben niet zo goed met plaatjes,en fok geeft aan dat het bestand te groot is als ik hem zo overneem van de site en laat uploaden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen KJH als Icon
Hoe oud ben je nouquote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef DeTolk het volgende:
Iedereen KJH als Icon
Right back at ya.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |