quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:05 schreef SHE het volgende:
Zie je...je hart volgen pakt altijd goed uit
Kreeg net een telefoontje van de kliniek...en Jenna is wakker uit de narcose en de operatie is gelukt!!!!
Zo goed zelfs, dat ze volledig herstel verwachten. Operatie heeft 5 uur geduurd en was een naar klusje, maar de chirurg is heel tevreden.
Mede het feit dat ze zo relaxed was en flink had gegeten vannacht, heeft haar goed gedaan
Ben zoooooooo gelukkig...en dan te bedenken dat ik haar bijna slapie had laten doen
Blij
Blij
Blij!!!!!!!!!!!
SUPERRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:05 schreef SHE het volgende:
Zie je...je hart volgen pakt altijd goed uit
Kreeg net een telefoontje van de kliniek...en Jenna is wakker uit de narcose en de operatie is gelukt!!!!
Zo goed zelfs, dat ze volledig herstel verwachten. Operatie heeft 5 uur geduurd en was een naar klusje, maar de chirurg is heel tevreden.
Mede het feit dat ze zo relaxed was en flink had gegeten vannacht, heeft haar goed gedaan
Ben zoooooooo gelukkig...en dan te bedenken dat ik haar bijna slapie had laten doen
Blij
Blij
Blij!!!!!!!!!!!
Maar handboeien daarentegen...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef SHE het volgende:
in mijn leven komt geen tralies voor
Nee, ze kan er nog niet op staan. Duurt ook nog 6 weken hoor. Helaas moet ze verplicht op hok en dat vindt ze echt verschrikkelijk...kan zo opstandig worden! Temeer omdat Rocco en Tera gewoon door het huis rennen en dat wil ze ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:36 schreef zatoichi het volgende:
En hopt ze alweer vrolijk thuis rond?
Rocco's ballen gaan eraf deze weekquote:Op maandag 2 januari 2006 22:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar handboeien daarentegen...![]()
Ben blij voor je dat het allemaal zo goed is gegaan, het zou toch leuk geweest zijn als je nu ¤ 500,- in de Staatsloterij gewonnen had ter compensatie...
En ik vraag me ook af hoe lang het duurt voor je kleine konijntjes hebt, zeker als je ze Rocco, Jenna en Tera noemt![]()
ik vind dat geen egoistische motieven hoor. Het konijn kan niet zelf naar een arts toelopen, mensen wel. Wij kunnen zeggen, wat we voelen, beesten niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef SHE het volgende:
Haha, nou ik hoef geen schouderklopje hoor...Ik ben gewoon een mietje en kan geen beesten laten inslapen.
de 1 noemt het dom, de ander vind het geweldig, ik heb gewoon gedaan wat het prettigst voor mijzelf voelde..puur egoistische motieven dus![]()
Mja, wat kun je doen tegen een longonsteking.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:47 schreef Greetings het volgende:
Heeft iemand nog tips om hem zich wat comfortabeler te laten voelen?![]()
Hoe bedoel je, naar binnen? Garage was goed volgens de dierenarts...quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:25 schreef ymme het volgende:
Pak een stoel zet deze in de garage. Pak hem in met een dekentje, neem hem op schoot. Doe dit even. Zodat hij weer aan een wat warmer temparatuur went, en doe hem dan langzaam toch naar binnen. Is toch beter voor hem, omdat hij vocht in zijn longen heeft.
Hij is al doodziek, dus ik denk dat hij warmte wel fijn vindt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:30 schreef ymme het volgende:
Maar een konijn moet langzaam aan de warmte moeten kunnen wennen, anders is het niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |