Je konijn is een gele kikker geworden? Ga zo snel mogelijk naar de dierenarts!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:41 schreef SHE het volgende:
[afbeelding]
Het gewonde dier
@ Highlander :![]()
Jeetje dat beest heeft wel gigantische oren, zelfs voor een konijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:47 schreef SHE het volgende:
Oh ja, Fok ondersteunt imageshack niet he?
copy paste in je browser dan ofzo
anyway; ik laat wel even weten wat de doc heeft ontdekt ...ben allang blij dat ik met 'r terecht kan..de arme snuit
Haasjes zijn liefquote:Op donderdag 29 december 2005 09:52 schreef SHE het volgende:
Mooi he
Haar zus ook...echt flappie ...lijken wel haasjes
Je zal zelf een keuze moeten maken... Vind het heel lullig voor je. Sterkte ermee meidquote:
Dat kan je wel zeggen ja pfffquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef SHE het volgende:
wie kan dat zomaar missen...maar wat is humaan? iedereen raad me de operatie af...er is altijd nog een kans dat de pinnen niet blijven zitten of het bot alsnog versplintert...dus wat te doen?
verschrikkelijke keuze dit
Je moet doen wat je goed lijkt en in dit geval wil je je konijntje een goed bestaan geven tegen een hoge prijs van 50 konijnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef SHE het volgende:
dan maar niet slim
ik heb besloten het toch reop te wagen...kan het niet naar mezelf verantwoorden dat ik er niet alles aan gedaan heb,
dan maar een minder heftig nieuwjaars feestje![]()
Respectquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef SHE het volgende:
dan maar niet slim
ik heb besloten het toch reop te wagen...kan het niet naar mezelf verantwoorden dat ik er niet alles aan gedaan heb,
Ik sluit me daar bij aan. Dappere keuze. Veel succes en sterkte gewenst.quote:
Pfew.. sja als je het kan betalen.. anders had ik toch echt keuze 1 gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef SHE het volgende:
dan maar niet slim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |