Het is gvd zi jammer dat PC eend geen films loopt te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf nou nog ff, zometeen verliezen we de tijd weer uit het oog, wachtend op een wannebee angel
Ik heb geen writersblock, maar een filmblockquote:Op donderdag 29 december 2005 03:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het is gvd zi jammer dat PC eend geen films loopt te maken
Laat je inspireren!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen writersblock, maar een filmblock
Dan moet je er 2 gaan kopen danquote:Op donderdag 29 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
NOU help mij dan ff geheel off topic, ik zoek zwembroeken voor me zoons, en ze willen geen speedo, dat zijn homo broeken. Wil met ze zwemmen mogge maar zonder broek mogen ze er ook niet in
Na oud en nieuw gaat er bij mij een 'totalblock' op.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen writersblock, maar een filmblock
Maar Waar? Zeeman verkoopt nu geen broekies, Perry heeft alleen maar homo shorts( volgens de heren) Henk ter hoor heeft ze ook nietquote:
Hmm... poep gebeurt? Komkommerenkwelquote:Op donderdag 29 december 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Na oud en nieuw gaat er bij mij een 'totalblock' op.![]()
Laat je je opnemen bij jellinekquote:Op donderdag 29 december 2005 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Na oud en nieuw gaat er bij mij een 'totalblock' op.![]()
Vind ik niet.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 29 december 2005 03:16 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm... poep gebeurt? Komkommerenkwel
Sociaal zijn is nog nooit zo makkelijk geweestquote:Op donderdag 29 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Jou wil ik ook best ff van de wal op de kant helpen![]()
OK, Laatste opmerking dan, heb je ook niet gewoon een sportbroekje ofzo? ze kunnen toch wel ergens in zwemmen, ik ging vroeger gewoon zwemmen in voetbalbroekjes of andere korte broeken!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar Waar? Zeeman verkoopt nu geen broekies, Perry heeft alleen maar homo shorts( volgens de heren) Henk ter hoor heeft ze ook niet![]()
Kijk kunst, kijk naar de BB beelden, luister muziek, kijk naar films, lees boeken. Doe iets!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |