Waarom sta je nog niet in de kalender dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, ik ga mijn bedje opzoeken.
Over 7 uurtjes mag ik weer "fris" op de trap staan om gordijnen en lampen te verhangen.
Nog veel plezier en voor straks slaap lekker. Tot morgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
Over 7 uurtjes mag ik weer "fris" op de trap staan om gordijnen en lampen te verhangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Met deze kou valt er niets te snijden hoor!!!quote:
Gaat een beetje moeilijk, met zijn rollator.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Manu82 het volgende:
Ach keerl loop toch gewoon naar huis
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die pleister blijft zitten mag het wat mij betreft Lorena zijn.
Maar ze moet niet lopen zeiken dat ze vroeg mnaar huis wil.![]()
Ja boeiuh.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom sta je nog niet in de kalender dan?
Daar heb je hem weer met zijn 'diepzinnige' vragen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom sta je nog niet in de kalender dan?
Trusteeeee ik ben er ook vandoor!! Tot morgen allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar is het nou echt te laat voor.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn 'diepzinnige' vragen.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Trusteeeee ik ben er ook vandoor!! Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Het was meer een opmerkingquote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar heb je hem weer met zijn 'diepzinnige' vragen.![]()
Gelukkig maar wijffie. Kom maar lekker effe chillen bij Tio Coos.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar is het nou echt te laat voor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Trusteeeee ik ben er ook vandoor!! Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Als we toch gaan mierenneuken: ik zag toch duidelijk een vraagteken staan.quote:
Je klinkt als iemand die snoepjes bij zich heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig maar wijffie. Kom maar lekker effe chillen bij Tio Coos.![]()
Ja en?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat ze zich moet schamen omdat ze uberhaupt weet dat de nummering niet klopt![]()
en daar kan je dan weer alle kanten mee op Anniequote:
Jij ookquote:Op donderdag 29 december 2005 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die snoepjes bij zich heeft![]()
Ken jij het verschil tussen een retorische vraag en een opmerkingquote:Op donderdag 29 december 2005 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als we toch gaan mierenneuken: ik zag toch duidelijk een vraagteken staan.
Had Arliator je nog verteld van zijn promotie??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |