quote:Op donderdag 29 december 2005 13:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige hoor.![]()
Zeg altijd maar zo "alles in proportie".![]()
Ja hé ligt best wel veel hier hoor, en het is ook echt koud brrrrquote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ooooooohhhhhh, wat mooi![]()
![]()
![]()
Ik wil ook sneeuw, voorlopig alleen maar zon hier in het zuiden![]()
Demins wel...quote:
Je wrok naar mij toe zit wel diep he?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Je bedoelt ws dat die z'n verdere leven met een scheve bek rondloopt ?![]()
*jaloers naar buiten kijkt - niks vlokken*quote:Op donderdag 29 december 2005 13:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé ligt best wel veel hier hoor, en het is ook echt koud brrrr![]()
toen ik net de foto maakte was er nog een klein zonnetje, start
de pc op en breng ze naar de pc en alweer dikke vlokken,
Het heeft wel wat![]()
![]()
We hebben 'm verdiend met z'n allen. Hebben er maandenlang hard voor gewerktquote:
Ach jij weet hoe dat gaat, was sich liebt neckt sich .quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je wrok naar mij toe zit wel diep he?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dit is een echt plaatjenet geschoten hier bij mij
![]()
[afbeelding]
En het valt alweer met bakken uit de lucht![]()
Hallo allemaal trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik denk eerder met zo'n verstarde grijns, die niet meer weg te krijgen is. Een mix van ontzetting, verbazing en ongeloof! Stupefait voor het leven, de arme stakker!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je bedoelt ws dat die z'n verdere leven met een scheve bek rondloopt ?![]()
Misschien in het keukenkastjequote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
*jaloers naar buiten kijkt - niks vlokken*
Chocoladevlokken gevonden, maar niet genoeg om alles buiten mee vol te gooienquote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Misschien in het keukenkastje
Chocolade vlokken
Geloof wel dat we nog slecht weer krijgen hoor vanaf
morgen sneeuw regen ijzel, dat vind ik wel wat minder![]()
![]()
Jaloeziegehalte is weer groot bij een aantal mannelijke fokkers...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:18 schreef demins het volgende:
Nee, ik denk eerder met zo'n verstarde grijns, die niet meer weg te krijgen is. Een mix van ontzetting, verbazing en ongeloof! Stupefait voor het leven, de arme stakker!![]()
Dat hoeft ook weer niet nee, maar een mooie laag sneeuw, graagquote:Op donderdag 29 december 2005 13:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Misschien in het keukenkastje
Chocolade vlokken
Geloof wel dat we nog slecht weer krijgen hoor vanaf
morgen sneeuw regen ijzel, dat vind ik wel wat minder![]()
![]()
Ik heb geen jaloezieën, ik heb luxaflexen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaloeziegehalte is weer groot bij een aantal mannelijke fokkers...![]()
Waarschijnlijk zijn ze net een keer teveel uitgegeleden over hun eigen kwijlspoor. Kunnen puppies niet zo goed tegen, raken ze gefrustreerd vanquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jaloeziegehalte is weer groot bij een aantal mannelijke fokkers...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Chocoladevlokken gevonden, maar niet genoeg om alles buiten mee vol te gooien![]()
Ja idd ijzel! levens gevaarlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Chocoladevlokken gevonden, maar niet genoeg om alles buiten mee vol te gooien![]()
Die regen en ijzel mogen ze idd wel houden. Maar die sneeuw mag wel vallen van mij een lekker dik pak graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |