da zei ik ook al jaquote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ja dit nog even ter verhoging van de feestvreugde:
vanacht is het de langste nacht van het jaar, vanaf nu worden de nachten weer korter en bouwen we weer af naar de zomer
fijn in geval van winterdepressie CDP![]()
Die lijkt op Bradleyquote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaa![]()
doelde eigenlijk meer op:
[afbeelding]
Werd jou uberhaupt wat gevraagd?quote:
Hij heeft wel een leuk koppie jaquote:Op donderdag 29 december 2005 01:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaaa![]()
doelde eigenlijk meer op:
[afbeelding]
Ik kan er dus nix meequote:Op donderdag 29 december 2005 02:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuk koppie ja
Iets met zn hoofd dat uitstraling heeft hehe
heel erg aaibaar ook!!!
nou dat is dus helemaal m'n typequote:
Ja en wat dan nog?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Werd jou uberhaupt wat gevraagd?
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 02:10 schreef Guidow het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog?
mag ik ook gewoon commentaar geven ?
lekker puhquote:
U will not be missedquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef Guidow het volgende:
[..]
nou das jammer dan maar ik doe het toch maar ikg a slapen doei
Ach ja..quote:
Duh, hij is opgestaptquote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ja..
Wist je trouwens dat George Lazenby niet is ontslagen als Bond?
Ach..hij word tenminste wel herinnerd...want Vin Diesel is over 20 jaar echt niet meer bekendquote:Op donderdag 29 december 2005 02:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Duh, hij is opgestapt
de grap van de eeuwen nu heeft hij er spijt van
Dat dacht je maar...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach..hij word tenminste wel herinnerd...want Vin Diesel is over 20 jaar echt niet meer bekend
als xxx(1) ?quote:
mensen zien hem als de nieuwe arnie, sylvester... de opvolger van bruce willis...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
mensen zien hem als de nieuwe arnie, sylvester... de opvolger van bruce willis...
Hij is pas net begonnen eh, hij kan nog 40 jaar mee
Ik ben er ook niet dol op hoor...quote:
Nee The Pacifier was hoogstaand vermaak wil je zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet dol op hoor...
Beetje godverdomme Hitman: Agent 47 verkrachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee The Pacifier was hoogstaand vermaak wil je zeggen
T valt best mee!quote:
Ach..ik vind t best leuk staanquote:Op donderdag 29 december 2005 02:57 schreef davidov het volgende:
valt mee?
Je kan verdwalen in dat bos
Isaac doet me wel iets nuquote:
gnight!quote:
Owja die Luke, dat wordt eens smullenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zóóóó ATWT word leuk binnenkort
[afbeelding]
Wie die is en waarom ie zo leuk word voor de serie zoeken jullie zelf maar uit
nee, wonderer en Davidov, vorige week was het begin van de winter op 21 dec, maar de nacht van 28 december is midwinternacht de langste nacht, tegenhanger van midzomernacht de kortste nachtquote:
ruzie gehad?quote:
dan zal het ook wel nietquote:
Daar ga ik ook vanuit eigenlijk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |