Dude...quote:Voornaam:
Achternaam:
Geslacht: Man
Vandaag niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet morgen werken !
En dus?? Ow wacht....ik moet morgen inkopen doen voor oud op nieuw...kom ik je druivenrekje even omschoppenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet morgen werken !
Het fantastische land wat nog DATALIMIETEN kent in de 21e eeuw.....quote:
nee, nog niet, hij is onderweg.....quote:
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
nee, nog niet, hij is onderweg.....
Datalimiet? hier niet? En daarbij een rappere verbinding dan in NL....
Jouw vrienden begrijpen waarschijnlijk niet eens wat het concept datalimiet inhoudt...Jij hebt in nederland ook een "datalimiet"....quote:Op donderdag 29 december 2005 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?
Details. Bij mijn weten hebben alle DSL en Kabel providers (die ene, telenet) een datalimiet.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:35 schreef DeeCruise het volgende:
Datalimiet? hier niet? En daarbij een rappere verbinding dan in NL....
Yeah dat zegt die vriend van me ookquote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Details. Bij mijn weten hebben alle DSL en Kabel providers (die ene, telenet) een datalimiet.
Die datalimiet van jouw vrienden, gaat over de zeer kleine hoeveelheid data die hun brein kan verwerken, dat heeft dus niks met je verbinding/provider te maken.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf ? en die vriend zegt dat overal in belgie een datalimiet is ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die datalimiet van jouw vrienden, gaat over de zeer kleine hoeveelheid data die hun brein kan verwerken, dat heeft dus niks met je verbinding/provider te maken.![]()
EERST die vraag over die datalimieten beantwoorden, dan een slotje.quote:Op donderdag 29 december 2005 04:17 schreef DeeCruise het volgende:
SLOTJE!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |