Je dacht niet: "ik ga maar slapen ofzo"?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:04 schreef DeeCruise het volgende:
Bakker zou nu open moeten zijn....zou ik er nog heen lopen? Ogen beginnen te branden dus moeheid begint.......
Maar nu weet ik nog niet wat voor verbinding je hebt..... Ik wil het weten omdat een maat van me wellicht binnenkort naar Antwerpen verhuisd, en hij zit nogal in over de datalimieten van zowel de kabel als dsl providers.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:31 schreef DeeCruise het volgende:
Heb honger.......:(
een jaar later ben je nog niet op het verhaal terug gekomen?? Ben je in die peuk gestikt?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef DeeCruise het volgende:
Goedemorgen allemaal...eerst even koffie en een (jawel!) peuk, en dan kom ik ff terug op t hele verhaal...
Het is geen jaar later, want dan zou het nu december zijn...Het is het jaar erna....EN nee, ik kap met roken....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:05 schreef WesHell het volgende:
[..]
een jaar later ben je nog niet op het verhaal terug gekomen?? Ben je in die peuk gestikt?
Thanks....gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:52 schreef WesHell het volgende:
Je hebt dat verhaal in 2005 geschreven en nu is het 2006 dus dat was vorrig jaar
suc6 met stoppen
lol, straks zijn z'n paffies weer op, kan hij Maikuuul weer lekker gaan bitchenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef maartena het volgende:
Succes met stoppen!!
Nu wil ik alleen nog even weten welke ISP je hebt daaro
Het woord wat je zoekt is bashenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, straks zijn z'n paffies weer op, kan hij Maikuuul weer lekker gaan bitchen
nee bitchen was het juiste antwoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Het woord wat je zoekt is bashenEn daar heb ik geen nicotine gebrek voor nodig om dat te kunnen....
![]()
Door naar een persoon te lopen, die toevallig de preitjes aan het bijvullen is, en hem recht in zijn gezicht uit te lachen, en zonder iets te zeggen weer weglopen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand kan zelf bitchen, maar hoe bitch je iemand?
Ahzo, dat kan (dacht dat dat ownen was) maar is dan nog beter dan bashen....mijn dank is grootquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Door naar een persoon te lopen, die toevallig de preitjes aan het bijvullen is, en hem recht in zijn gezicht uit te lachen, en zonder iets te zeggen weer weglopen?
ywquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ahzo, dat kan (dacht dat dat ownen was) maar is dan nog beter dan bashen....mijn dank is groot![]()
Eigenlijk wel ja.....ik laat zometeen mijn huisgenoot even aan t woord....Dan krijg je eindelijk je antwoord, ok?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef maartena het volgende:
Wordt mijn vraag over welke ISP je hebt nu gewoon compleet genegeerd???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |