abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33493791
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:

[..]

Nee, niet eens.. daarom vind ik het zo frapant.
Whehe
  donderdag 29 december 2005 @ 02:21:12 #102
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_33494605
Whehe 5.1
Die vraag over de trein vanuit Amsterdam naar Enschede, alsof daar ooit iemand heen gaat
En in de vraag stond 'zonder vertragingen' maar dat komt ook nooit voor !!!!!111!één!!
Dijenkletser van jewelste.
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
  donderdag 29 december 2005 @ 02:27:00 #103
136830 Nenootje
severely detached
pi_33494685
quote:
Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef Roltrapfee het volgende:
Whehe 5.1
Die vraag over de trein vanuit Amsterdam naar Enschede, alsof daar ooit iemand heen gaat
Die vraag had ook weinig te maken met topografie, meer met de NS dienstregeling
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_33494694
ik had een 7.8

maar het was wel een waardeloze test
pi_33494740
quote:
Op donderdag 29 december 2005 02:27 schreef Pony-Lover het volgende:
ik had een 7.8

maar het was wel een waardeloze test
hoe hoog had je pony?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_33495118
quote:
Op donderdag 29 december 2005 02:27 schreef Nenootje het volgende:

[..]

Die vraag had ook weinig te maken met topografie, meer met de NS dienstregeling
Sommige mensen hebben geen flauw idee van de afmetingen van Nederland. En ze hadden moeilijk kunnen vragen 'Hoe lang rijdt u met de auto over het traject Amsterdam-Enschede (aangenomen dat er geen files zijn)"

En ja, wat kun je testen met zo weinig vragen; gelukkig zat er niets over sport in
pi_33495128
facking hell, een 4,7. en ik beschouwde mezelf nog wel als enorme nederlander.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_33495176
5,1 ,ik had ook nooit naar Amsterdam moeten verhuizen
pi_33495242
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef Clourhide het volgende:
Samengevat: die inburgeringstest is zwaar nationalistisch van aard, en is opgesteld door academici die geen voeling hebben met wat het "volk" denkt. Dat is waar hedendaags rechts naar toe gaat, trouwens.

Nee, het is blijkbaar belangrijker om te weten waar "muskaatnoot" vandaan komt dan te weten of je een meisje in badpak een "hoer" mag noemen of niet.
Deze test was kut, dat is de samenvatting. De daadwerkelijke inburgeringstest die echte immigranten moeten maken heeft met deze test weinig te maken. De rest van je post vind ik trouwens vaag.
Was de test maar nationalistisch! Nationalisme is een prima bindmiddel voor een samenleving. Daarnaast suggereer je dat het "rechtse" gedachtengoed een elitair ietsis waar jan modaal zich niet in kan vinden? Ik vind dat een gewaagde stellingname aangezien dit doorgaans wordt gezegd over links en Het Grote Linkse Gelijk.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  donderdag 29 december 2005 @ 03:21:37 #110
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33495361
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:09 schreef Overlast het volgende:

[..]

Deze test was kut, dat is de samenvatting. De daadwerkelijke inburgeringstest die echte immigranten moeten maken heeft met deze test weinig te maken.
Dat valt nog af te wachten, bewijs graag.
quote:
De rest van je post vind ik trouwens vaag.
Was de test maar nationalistisch! Nationalisme is een prima bindmiddel voor een samenleving. Daarnaast suggereer je dat het "rechtse" gedachtengoed een elitair ietsis waar jan modaal zich niet in kan vinden? Ik vind dat een gewaagde stellingname aangezien dit doorgaans wordt gezegd over links en Het Grote Linkse Gelijk.
Neen, op dit moment is de elite "links", maar de elite kan net zo goed "rechts" worden, dat is allemaal irrelevant eigenlijk. (De elite dat zijn namelijk de kapitaalkrachtigen, and "they go anyway the wind blows", zie je?)

Jij denkt misschien dat het belangrijk is omdat je zelf rechts bent en denkt dat het "rechtse gedachtengoed" niet gehoord wordt of zo, terwijl het eigenlijk in heel Europa toonaangevend is op dit moment...
---verdwijnt---
pi_33495455
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:21 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat valt nog af te wachten, bewijs graag.
[..]

Neen, op dit moment is de elite "links", maar de elite kan net zo goed "rechts" worden, dat is allemaal irrelevant eigenlijk. (De elite dat zijn namelijk de kapitaalkrachtigen, and "they go anyway the wind blows", zie je?)

Jij denkt misschien dat het belangrijk is omdat je zelf rechts bent en denkt dat het "rechtse gedachtengoed" niet gehoord wordt of zo, terwijl het eigenlijk in heel Europa toonaangevend is op dit moment...
Ik heb even gezocht naar echte inburgeringsexamens maar kan ze niet vinden. Er wordt nergens gesteld dat dit de vragen zijn die echte immigranten ook krijgen. De achterlijkheid van de vragen doet me dan ook geloven dat echte immigranten andere vragen krijgen. Op de site wordt trouwens nergens gezegd dat dit zo is. Er wordt wel gezegd dat de vragen door hetzelfde instituut gemaakt worden, maar dat zegt natuurlijk niks.

Je maakt aardig wat aannames in je tweede stukje trouwens. We hadden het over Nederland en daar is de politieke en culturele elite nog steeds links. Mijn opvattingen doen er voor de rest niet echt toe.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_33495460
4.9 en ik ben een nogwel een echte hollander. Een van de weinige in .nl
pi_33495767
3,4 ik zal maar in België blijven...
pi_33495887
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef Overlast het volgende:
Je maakt aardig wat aannames in je tweede stukje trouwens. We hadden het over Nederland en daar is de politieke en culturele elite nog steeds links. Mijn opvattingen doen er voor de rest niet echt toe.
We hebben al jaren geen linkse regering gehad. Zelfs paars kun je niet als links opvatten. Wat bedoel je precies met elite?
pi_33496219
4.6

Gelukkig maar, moet ik dus toch verhuizen naar een ander land .
  donderdag 29 december 2005 @ 08:33:33 #116
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33496264
4.6
Ik ga eens opzoeken hoe dat zit met zwangere vrouwen in Enschede
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_33496271
4.3 Waar blijft die oprotpremie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 29 december 2005 @ 09:52:32 #118
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_33497054
4.4

Erg vage test ja
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 29 december 2005 @ 09:58:00 #119
135389 AtraBilis
Met stille trom vertrokken.
pi_33497113
Het was natuurlijk om te janken zo triest. Allereerst werd de naam al foutief gespeld; in het Nederlands schrijft men gewoon inburgeringstest, maar daarnaast was de inhoud ook te zielig voor woorden. Eén grote test of men zich zou weten te gedragen als de gemiddelde filister.

Kaartjes sturen, je niet aan homo's ergen, oh ja, ook nog weten dat Willem van Oranje de opstand tegen de Spanjaarden initieerde, maar enfin. En dat is zo'n onderdeel van de publieke omroepen die zich beroepen op culturele programma's? Ze vallen hier weer aardig door de mand met hun geborneerde gezelschapsspelletje.

Het schandelijkst was echter wel hoe even tussen neus en lippen werd verteld hoe de mensen op Banda zo rijk waren geworden van de nootmuskaathandel, maar men het niet al te passend vond om te melden hoe onze held Jan Pieterszoon Coen meer dan 90% van de bevolking daarvoor op beestachtige wijze uitgemoord heeft. Nee, die Aziaatjes mochten blij zijn dat ze zo rijk van ons werden.

En het allerergste, ik had nog een 7.4 ook.
Het is tijd voor wat anders.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:53:49 #120
38393 Fwuffy
That was fucking trippy
pi_33498195
4.6
"No matter where you are... Everyone is always connected" ~Lain
pi_33498514
Een 4,9.... na ja vertrek volgende week toch naar Ierland.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:06:18 #122
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33498517
5.5. Ik mag net blijven

Ik heb eens een tijdje in een asielzoekerscentrum gewerkt en wat over het niveau van de nederlandscursussen gezien. De lagere niveau's maak je met je ogen dicht, maar de hogere niveau's zijn ronduit moeilijk.

Heeft iemand hier trouwens wel eens geprobeerd om aan een oekrainer de betekenis van "een robbertje bridge" uit te leggen?
Vampire Romance O+
pi_33498736
ik had een 4,4
volgens mij doen ze het expres
pies on joe toe
  donderdag 29 december 2005 @ 11:17:29 #124
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_33498793
8.1
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run