Whehequote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Brennie het volgende:
[..]
Nee, niet eens.. daarom vind ik het zo frapant.![]()
Die vraag had ook weinig te maken met topografie, meer met de NS dienstregelingquote:Op donderdag 29 december 2005 02:21 schreef Roltrapfee het volgende:
Whehe 5.1
Die vraag over de trein vanuit Amsterdam naar Enschede, alsof daar ooit iemand heen gaat
hoe hoog had je pony?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:27 schreef Pony-Lover het volgende:
ik had een 7.8
maar het was wel een waardeloze test
Sommige mensen hebben geen flauw idee van de afmetingen van Nederland. En ze hadden moeilijk kunnen vragen 'Hoe lang rijdt u met de auto over het traject Amsterdam-Enschede (aangenomen dat er geen files zijn)"quote:Op donderdag 29 december 2005 02:27 schreef Nenootje het volgende:
[..]
Die vraag had ook weinig te maken met topografie, meer met de NS dienstregeling![]()
Deze test was kut, dat is de samenvatting. De daadwerkelijke inburgeringstest die echte immigranten moeten maken heeft met deze test weinig te maken. De rest van je post vind ik trouwens vaag.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef Clourhide het volgende:
Samengevat: die inburgeringstest is zwaar nationalistisch van aard, en is opgesteld door academici die geen voeling hebben met wat het "volk" denkt. Dat is waar hedendaags rechts naar toe gaat, trouwens.
Nee, het is blijkbaar belangrijker om te weten waar "muskaatnoot" vandaan komt dan te weten of je een meisje in badpak een "hoer" mag noemen of niet.
Dat valt nog af te wachten, bewijs graag.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:09 schreef Overlast het volgende:
[..]
Deze test was kut, dat is de samenvatting. De daadwerkelijke inburgeringstest die echte immigranten moeten maken heeft met deze test weinig te maken.
Neen, op dit moment is de elite "links", maar de elite kan net zo goed "rechts" worden, dat is allemaal irrelevant eigenlijk. (De elite dat zijn namelijk de kapitaalkrachtigen, and "they go anyway the wind blows", zie je?)quote:De rest van je post vind ik trouwens vaag.
Was de test maar nationalistisch! Nationalisme is een prima bindmiddel voor een samenleving. Daarnaast suggereer je dat het "rechtse" gedachtengoed een elitair ietsis waar jan modaal zich niet in kan vinden? Ik vind dat een gewaagde stellingname aangezien dit doorgaans wordt gezegd over links en Het Grote Linkse Gelijk.
Ik heb even gezocht naar echte inburgeringsexamens maar kan ze niet vinden. Er wordt nergens gesteld dat dit de vragen zijn die echte immigranten ook krijgen. De achterlijkheid van de vragen doet me dan ook geloven dat echte immigranten andere vragen krijgen. Op de site wordt trouwens nergens gezegd dat dit zo is. Er wordt wel gezegd dat de vragen door hetzelfde instituut gemaakt worden, maar dat zegt natuurlijk niks.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:21 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat valt nog af te wachten, bewijs graag.
[..]
Neen, op dit moment is de elite "links", maar de elite kan net zo goed "rechts" worden, dat is allemaal irrelevant eigenlijk. (De elite dat zijn namelijk de kapitaalkrachtigen, and "they go anyway the wind blows", zie je?)
Jij denkt misschien dat het belangrijk is omdat je zelf rechts bent en denkt dat het "rechtse gedachtengoed" niet gehoord wordt of zo, terwijl het eigenlijk in heel Europa toonaangevend is op dit moment...
We hebben al jaren geen linkse regering gehad. Zelfs paars kun je niet als links opvatten. Wat bedoel je precies met elite?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef Overlast het volgende:
Je maakt aardig wat aannames in je tweede stukje trouwens. We hadden het over Nederland en daar is de politieke en culturele elite nog steeds links. Mijn opvattingen doen er voor de rest niet echt toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |