quote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef girllover het volgende:
Vervolgens gebruikte ze weer een moeilijk woordverkeerd waardoor ik echt niet begreep wat ze bedoelde. Uiteindelijk vroeg ik warom ze geen gewone woorden gebruikten omdat dit ook niet echt goed overkwam.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef BGN het volgende:
Voor domme gesprekken heb je twee mensen nodig.
Briljant!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Ericjuh het volgende:
ik zal je nog wat leukers vertellen..
werd keer gebeld door wanadoo.. vragen of ik adsl wou (had vroeger keer opgegeven als adsl bij ons beschrikbaar was). moest ik eerste uitleggen wat adsl was. Ze wist het namelijk niet!
Beschrikbaar?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Ericjuh het volgende:
ik zal je nog wat leukers vertellen..
werd keer gebeld door wanadoo.. vragen of ik adsl wou (had vroeger keer opgegeven als adsl bij ons beschrikbaar was). moest ik eerste uitleggen wat adsl was. Ze wist het namelijk niet!
Vrij regelmatig, mijn broertje praat continue zoquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef girllover het volgende:
Hebben jullie ook weleens dit soort gesprekken?
ik typ altijd met 10 vingers.. en mijn linkse wijsvinger heeft soms van die sepastische bewegingen!quote:
Sepastischequote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik typ altijd met 10 vingers.. en mijn linkse wijsvinger heeft soms van die sepastische bewegingen!
Wat is erg vreemd?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
Das idd wel erg vreemd
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Oww, okéquote:Nee dat gesrprek natuurlijk
Wel schattig.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef Rasje het volgende:
Ben een keer gebeld ddor een grietje van Tele2 over of ik een abonnement wilde nemen. Heb een uur (echt waar) met haar aan de telefoon gezeten. Begon ermee dat ik zei dat alles tegenwoordig zo duur was en toen begon zij een verhaal te vertellem over d'r vriend en d'r moeder die manisch depressief was....Ik heb haar maar doorverwezen naar Stichting Korrelatie...
![]()
Je kunt er ook niets aan doen dat je niet zo'n grote woordenschat hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef girllover het volgende:
Ik belde een tijd terug met KPN. Het ging over een rekeningoverzicht waar iets niet op stond. Toen zei die KPN-medewerkster iets en volgde er een erg dom gesprek:
KPN: "Ja, dat is het oeuvre met die overzichten.
Ik: "Sorry?"
KPN: "Dat is het oeuvre met die overzichten."
Ik: "Oh, u bedoelt het *euvel*."
KPN: "Wat is dat dan?"
Ik: "Zoiets van het probleem of het nadeel."
KPN: "Oh ja"
Vervolgens gebruikte ze weer een moeilijk woordverkeerd waardoor ik echt niet begreep wat ze bedoelde. Uiteindelijk vroeg ik warom ze geen gewone woorden gebruikten omdat dit ook niet echt goed overkwam.
Hebben jullie ook weleens dit soort gesprekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |