Ja, klopt. En 1985, toen kwam net de CD opzetten. Maar het meeste was denk ik nog wel op vinyl.quote:
1985, dat was net de tijd dat het vinyl bij het grote publiek plaats ging maken voor de cd.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Jane het volgende:
Uit 1985... en toch heb ik dit album nog op vinyl.
Dream Of The Blue Turtles dus.
Haalt toch wat van de charme weg, hè?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nooit geweten dat dit nummer over een masker ging..
Bijna griezeligquote:Op woensdag 28 december 2005 21:48 schreef Zw0rld het volgende:
Wat een timing steeds I_doubt![]()
![]()
Jij tekst ik plaatje keurig achter elkaar.
Ik wilde net zeggen... In het Engels is Frank Boeijen ineens een stuk beter te verstaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef I_doubt het volgende:
edit te vroeg
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
Ik wilde net zeggen... In het Engels is Frank Boeijen ineens een stuk beter te verstaan.
Ze is nu uit haar concentratie na al die lof woordenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
I-doubt!!!!Je eerste vergipsing
LOLquote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... In het Engels is Frank Boeijen ineens een stuk beter te verstaan.
Ja, lach er maar om, maar geef toe.. .dit is de eerste keer dat je die songtekst echt nodig hebt.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
I-doubt!!!!Je eerste vergipsing
Ah, de briljante haardracht uit de tijd van Kajagoogoo ( of hoe je het ook spelde )quote:
Neeeejjjjquote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik zit me in een hoekje diep te schamen
![]()
En nu hebben we Lecoquote:Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ah, de briljante haardracht uit de tijd van Kajagoogoo ( of hoe je het ook spelde )
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik zit me in een hoekje diep te schamen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |