Jij weet dat CiTiZeN-9-1-0 mij een paar keer heeft aangevallen?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb jouw aanvaller een bericht gestuurd dat hij daarmee moet stoppen
yup, kan je zien in de factionquote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef RCHY het volgende:
[..]
Jij weet dat CiTiZeN-9-1-0 mij een paar keer heeft aangevallen?
Ik heb nog nooit iets gevonden, komen die dingen gewoon spontaan op je scherm?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:42 schreef Paxlie het volgende:
You found a briefcase with $19,460 in while walking around the city!
zijn random events als je in de city bezig bent. Ik was bezig met aandelenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gevonden, komen die dingen gewoon spontaan op je scherm?
nee en stop eens met zeuren hierom. Je vraagt dit echt zoooooo vaakquote:Op zondag 1 januari 2006 16:44 schreef Backhander het volgende:
Is er nog een plaatsje vrij in de faction voor mij?
in totaal maar 2X gevraagdquote:Op zondag 1 januari 2006 16:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zijn random events als je in de city bezig bent. Ik was bezig met aandelen
[..]
nee en stop eens met zeuren hierom. Je vraagt dit echt zoooooo vaak
quote:You bought the Male Afghan Hound / Bulldog Dog for $500. Go to your items page to look after it.
quote:Name: Geronimo
Type: Dog
Breed: Afghan Hound / Bulldog
Days old: 1
Sex: Male
Status: Unhealthy
http://www.swooshnet.co.uk/deduce-passes.txtquote:Op zondag 1 januari 2006 19:09 schreef Fliepke het volgende:
Ik wil nu zo'n missie doen en dan moet ik password raden, maar ik snap er eigenlijk niks van. Wat moet ik in godsnaam doen
http://www.torncitycentral.com/quote:Op zondag 1 januari 2006 19:16 schreef Fliepke het volgende:
WTF hoe had ik dat ooit moeten raden met die hints
Dan krijg ik 'm niet meer terug, zij is zo schattig namelijk als ze haarzelf aan het rimmen is.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:22 schreef ZigoSOS het volgende:
Naar iemand opsturen die 'm even kan verzorgen voor je
Hmz. Wie was de volgende in de rij om in de factie te komen?quote:30/12/05
9:14:38 PM bustfor1k attacked Gecko
30/12/05
7:37:14 PM bustfor1k attacked puertoricoking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |