Als het 'Bomb Threat' heet, dan niet, maar als het 'Abduct Someone' heet, dan welquote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef gr8w8 het volgende:
Oja, Wolfje hebben we ook nog! Stuur effe opnieuw een apply Wolfje!
Gewoon om 2 uur en om 4 en 6 even een paar crimes doen als je naar het toilet gaat.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Zebbie het volgende:
Vannacht loop ik dus een heleboel crimes mis omdat m'n Nerve de hele tijd vol zit?
Whehehequote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gewoon om 2 uur en om 4 en 6 even een paar crimes doen als je naar het toilet gaat.
Staat bij mij op 16quote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Whehehe
Maar ik hoorde dat je max nerve later ook omhoog gaat?
Ok tnxquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef PPL het volgende:
Gewoon doortrainen.
Speed en Dex zo hoog mogelijk krijgen.
Als deze beiden op 50 zijn met rest beginnen.
Strength ietsje onder de waarde van speed/dex.
Defense 1/3 van je speed/dex.
quote:TORN CITY DOWN
Torn City is closed to allow staff a chance to clean up for the new year.
Sorry for any inconvenience.
We looking forward to welcoming you back soon!
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 05:12 schreef HAL9000S het volgende:
[..]wat moet ik nu?? Zo maar eens naar de Jamin om een box of chocolates te jatten
Beter.... * gaat ook trainen, op naar lvl 5.quote:
Ehm, ik volgens mij, ik heb nu 199$quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:13 schreef gr8w8 het volgende:
Wie zit er op dit moment nog niet in een "apartment" of hoger en heeft daar het geld ook niet voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |