ik wou ook welquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik speel ook al een tijd op Torncity, mn username is jpfeikens en mn id is 204516 zou ik ook op de lijst kunnen?![]()
edit: ik speel trouwens voor vrouw... dus als er nog een mannelijke speler is die wil trouwenik heb de ring al
![]()
Aangezien er een chronisch tekort aan vrouwen is, kan je een ombouwing overwegen.quote:
Popje...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Nee maar ik bedoel, dat hij nu al een semi-detached huis heeft, en het grootste voordeel van trouwens is dat je je huis kan delen.
En hij moet dan ook nog iemand zoeken.
En misschien ombouwen wat 10k kost.
Wat mij betreft, kan je als het nog niet noodzakelijk is, beter eerst een mooi wapen kopen ofzo..
http://www.torncity.com/manual.phpquote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef Backhander het volgende:
Hoeveel dagen oud moet je hond trouwens zijn voordat je hem met een teef kan laten neuken?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:29 schreef PPL het volgende:
[..]
Popje...![]()
Wat heb je tegen ombouwen.
Ik ben speciaal voor jou vrouw geworden![]()
Vertel trouwens eens....
Voel je het verschil ?
Mission Accomplished.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zat hier hardop te lachen
Maar het was het wel waard he![]()
Doe het wel gewoon elke dag, anders ga ik dat vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ZigoSOS het volgende:
Niet dat de belasting echt veel is, maar ok
En misschien dat het handiger is om de belasting per week te betalen ofzo.. dus bijvoorbeeld elke vrijdag 7*35... Maarja, dat zoek je zelf maar uit
Kan samenhangen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik denk ook dat ik elk moment lvl 2 kan worden,Criminal offences: 139 Times jailed: 8 People busted: 7
En volgens mij had ik eigenlijk al lvl 2 moeten zijn, volgens mij was PPL lvl 2 bij ongeveer 100 offences ofzo, en RCHY zei dat ie al rond de 75 lvl omhoog ging, maar misschien komt het omdat ik al redelijk vaak jailed ben...
Dat is juist de hele truc van TC.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef ZigoSOS het volgende:
Heb ik ook begrepen, maar er staat ook nergens hoeveel Crime xp je hebt ofzo, en hoeveel er steeds afgaat. Dat vind ik trouwens wel lastig aan TC, bij omerta ofzo kon je dat wel gewoon zien, hoe ver je was..
Wat moet je ermeequote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef Backhander het volgende:
Net een magnum gekocht![]()
enigste probleem is dat ik nu denk ik niet genoeg geld heb voor kogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |