Kom maar met die -- punten...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ga NU stemmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wie is ManuJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
++ voor Teamlead omdat ik hem helaas te laat heb leren kennen en ik het volgens mij best wel met hem kan vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah natuurlijk! Usericon is Joey ofzo.. rode achtergrond...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.teamleadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manu is een schatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even wat info, hij zat vlak voor de finale in Engeland.
Zijn vriending was met de kerst ziek, maar reageerde goed op de antibiotica.
Hij drinkt whiskey.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.teamleadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manu is een schatjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij drinkt whiskey.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja het is dieptriestquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
Demins? Wij als die-hard servival spelers tellen niet meer mee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal infiltranten uit andere draadjes gaan elkaar ++ punten geven...
En hiernaast zwaaien die sufkoppen zich lam!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
Demins? Wij als die-hard servival spelers tellen niet meer mee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal infiltranten uit andere draadjes gaan elkaar ++ punten geven...
Je zet onze relatie wel stevig onder druk door het maar steeds over "draadjes" te hebben! Wil je daar nu meteen mee ophouden, ja!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef ChantalC het volgende:
Allemaal infiltranten uit andere draadjes...
En was een fanatiek Anti Lieske fanquote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hij drinkt whiskey.
ik accepteer de cookies.
Lijntjes dan... Ook goed... (waar is mijn spiegeltje?)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef demins het volgende:
Je zet onze relatie wel stevig onder druk door het maar steeds over "draadjes" te hebben! Wil je daar nu meteen mee ophouden, ja!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wel hoe vermoeiend dat isquote:Op woensdag 28 december 2005 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
En hiernaast zwaaien die sufkoppen zich lam!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee klopt helemaalquote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En was een fanatiek Anti Lieske fanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(toch? of zit ik nu verkeerd?)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je wel hoe dom het is om het dan toch te doenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet je wel hoe vermoeiend dat isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Minpunten kosten = pluspunten opleveren !!!quote:
En de spiegel had er niks mee te maken?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik was een beetje aan het inzakken, maar met ABBA - S.O.S. ben ik weer helemaal wakker...
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef SuperMOM het volgende:
-- voor Ripley omdat, ook al kietel je mij dood, ik geen idee heb wie dit isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ik liever de andere dan pluspunten geef (of ik moet hem/haar aan zijn/haar usericon herkennen en denken, ooooh die!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee dies voor de lijntjes....quote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef demins het volgende:
En de spiegel had er niks mee te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:44 schreef doka het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat is een mod van het BB5-forum!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Minpunten kosten = pluspunten opleveren !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiskunde gestudeerd, he!
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ah natuurlijk! Usericon is Joey ofzo.. rode achtergrond...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop