Ga spelen pubertje!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef PH52 het volgende:
Ach, ze heeft je in een gezinsvervangend tehuis gedropt ? Verstandig mens, je moeder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eelco Gelling, Jan Akkerman, man da was pas BLUES.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Met op piano Herman Brood!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Harrie Muskee niet vergeten hoor! "Groeten uit Grollo"quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eelco Gelling, Jan Akkerman, man da was pas BLUES.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan iemand even de TT aanpassen? Doe maar zoiets als "Ouwelullen Blues servival game" ofzo...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef demins het volgende:
Harrie Muskee niet vergeten hoor! "Groeten uit Grollo"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
Ik ga stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh heerlijk, het mag weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welnee we gaan door tot Endemol stopt met het BB concept...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
Kunnen we over een paar weken weer af kicken van dit spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan hebben we weer streamsquote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kunnen we over een paar weken weer af kicken van dit spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft de PMS weer toegeslagen moppie? Ga effe liggen of zo!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan iemand even de TT aanpassen? Doe maar zoiets als "Ouwelullen Blues servival game" ofzo...
Hier trut, heb je wat om mee te spelen als volwassen mensen over echte muziek praten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kan iemand even de TT aanpassen? Doe maar zoiets als "Ouwelullen Blues servival game" ofzo...
Als je nou eens verbanden leert leggen... We hadden het over de zangkwaliteiten van Chi Coltrane en waar kom jij mee aanzetten? Met een of ander bluesbandje... Ik zie het verband niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef PH52 het volgende:
Hier trut, heb je wat om mee te spelen als volwassen mensen over echte muziek praten.
947 Albert Hammond I'm a train
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dan hebben we weer streamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en als die gestopt zijn, beginnen we gewoon weer opnieuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij staan er een heleboel mensen op de lijst die niet eens het bestaan van deze lijst afweten...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Ik mis Manu op deze lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jippiequote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk eens op het toilet!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zullen doorgaanquote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dan hebben we weer streamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en als die gestopt zijn, beginnen we gewoon weer opnieuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het verband is, dat er geen verband is. Jij had het over die unieke stem van Chi Coltraine, ik dacht ff iets van emotie bij je te voelen. Toen heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering je een blik gegund achter de keiharde bikkel die PH52 is door een nummer aan te wijzen waarvan ik nu nog, na al die jaren, KIPPEVEL krijg. LUISTER DAN gvd naar dat nummer, VOEL de emotie die eruit klint, BELEEF MUZIEK zoals het bedoeld is door de hoger machten rondom ons.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als je nou eens verbanden leert leggen... We hadden het over de zangkwaliteiten van Chi Coltrane en waar kom jij mee aanzetten? Met een of ander bluesbandje... Ik zie het verband niet...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
We zullen doorgaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Lovebear ++
Beertje is zo'n lieverd en ik kreeg mijn 1e puntjes van haar, dat verdient een beloningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snaptnix ++
Snaptnix heeft mij, (tesamen met een aantal anderen die ik later nog zal bedanken) heel goed geholpen om de nacht door te komen voor mijn 1000e topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoalshetis --
Al sla je me dood,, maar ik heb echt geen idee wie dat is
Ik mis Manu op deze lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zet 'm d'r maar gewoon bij, de notaris ziet niks!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Mn eerste puntjes tnxquote:Op woensdag 28 december 2005 22:11 schreef cuall het volgende:
Lovebear ++
Beertje is zo'n lieverd en ik kreeg mijn 1e puntjes van haar, dat verdient een beloningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snaptnix ++
Snaptnix heeft mij, (tesamen met een aantal anderen die ik later nog zal bedanken) heel goed geholpen om de nacht door te komen voor mijn 1000e topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoalshetis --
Al kietel je me in een lach bui ,, maar ik heb echt geen idee wie dat is
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef demins het volgende:
[..]
Zet 'm d'r maar gewoon bij, de notaris ziet niks!
Is zeker met haar meeëters ergens klem komen zitten...
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis Manu ook op de lijstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gewoon toevoegen dan als echte die-hard hoort ie er toch zeker wel bijJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop